نصب چراغ راهنمای تقاطع شهید عربزاده و پزشک شهر زرند

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از یک طرفه شدن مسیر رفت بلوار دانش به سمت بلوار ۱۵خرداد و نصب چراغ راهنمای تقاطع شهید عربزاده و پزشک خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از یک طرفه شدن مسیر رفت بلوار دانش به سمت بلوار ۱۵خرداد و نصب چراغ راهنمای تقاطع شهید عربزاده و پزشک شهر زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر زرند، “احمد قائم پناه” در تشریح این طرح بیان داشت: در این طرح کلیه خودروهای ورودی از سمت بلوار دانش به زیر گذر شهید عظیمی هدایت می شوند تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی شاهد کاهش حوادث در این معبر نیز باشیم.

وی تصریح کرد: بخشی از ورودی بلوار روگذر شهید عظیمی توسط جدا کننده های سیمانی مسدود می شود تا امکان ورود به لاین مجحاور مقدور نباشد.

قائم پناه افزود: نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و جداکننده های این معبر آماده و به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع شهید عربزاده به خیابان پزشک خبر داد و ابرازداشت: پس از مطالعات و بررسی های فنی و ترافیکی توسط کارشناسان مربوطه و تصویب شورای ترافیک شهرستان، مناسب ترین گزینه با توجه به شرایط موجود جهت کاهش برخوردهای ترافیکی و افزایش روانی جریان ترافیک در این چهار راه، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی می باشد.

این مقام مسئول رعایت قانون و نصب علائم راهنمایی و رانندگی یکی از راهکارهایی است که می تواند از بروز تصادفات و آسیب رسیدن به شهروندان و خودروها جلوگیری کند، گفت: اجرای طرح ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در سازماندهی عبور و مرور وسایل حمل و نقل ایفا می کند.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شهر زرند هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به زودی این دو طرح به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی در پایان از عملیات نصب تابلوی پل شهید عظیمی در طی هفته جاری خبر داد.

انتهای پیام/