اتمام بهسازی کمربند غربی زرند تا یک هفته آینده

فرماندار زرند از اتمام عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت قطعه اول کمربند غربی زرند (اجرای باند دوم ) تا یک هفته آینده خبر داد.

فرماندار زرند از اتمام عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت قطعه اول کمربند غربی زرند (اجرای باند دوم ) تا یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز “علی صادق زاده” در بازدید از روند اجرایی بهسازی قطعه اول کمربند غربی زرند با بیان اینکه کل عملیات بهسازی کمربند غربی زرند در قالب اجرای باند دوم کمربندی بطول ۶ کیلومتر می باشد، از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت قطعه اول آن به طول ۲ کیلومتر تا یک هفته آینده خبر داد.

فرماندار زرند ضمن اشاره به علت تأخیر در اجرای این پروژه مهم تصریح کرد: علت اصلی تأخیر مشکل تملک حریم خصوصی قسمتی از محور بوده است که از طریق مراجع قضایی بطور کامل پیگیری و مرتفع گردیده است.

وی همچنین با تأکید بر این موضوع که در تأمین اعتبار این پروژه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به سفر اخیر دکتر رودری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان به زرند و بازدید ایشان از پروژه ی اجرای باند دوم کمربند غربی زرند، جهت تأمین اعتبار بموقع و کافی برای بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه بزرگ و مهم قول مساعد گرفته شده است.

“عباس نورالدینی” رئیس اداره راه و شهرسازی زرند نیز گفت: اجرای مسیر زیرسازی، آسفالت و دوربرگردان باند دوم کمربندی غربی به عهده اداره راه و شهرسازی می باشد که تا هفته آینده به پایان می رسد.

وی یادآور شد: اجرای جدول گذاری، رفوژه میانی، دوربرگردان ها و اجرای میدان تقاطع خیابان شهدای محمدآباد به عهده شهرداری زرند می باشد که در دستور کار جدی شهرداری بعدز از تحویل کار از سوی پیمانکاربهسازی مسیر قرار دارد.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده