کاری نیک، اینبار از تاکسیرانان زرندی

رانندگان و پرسنل تاکسی بیسیم ۱۸۴۰ در یک امر پسندیده، جهیزیه یک نوعرورس زرندی را تهیه و با حضور مسئولین شهرستانی آن ها را اهدا کردند.

رانندگان و پرسنل تاکسی بیسیم ۱۸۴۰ در یک امر پسندیده، جهیزیه یک نوعرورس زرندی را تهیه و با حضور مسئولین شهرستانی آن ها را اهدا کردند.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “اکبر کردی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در این مراسم با بیان اینکه شاد کردن دل یک خانواده بسیار ثواب دارد، اظهارکرد: خوشحالی یک نفر بازتابش در کل کشور دیده خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط و در روزهایی که مردم سختی های زیادی دارند این کار پسندیده از سوی افراد و صنف ها بسیار قابل تقدیر است.

“علی صادق زاده” سرپرست فرمانداری زرند در این نشست بیان کرد: اینگونه کارهای خیر باید در بین خانواده های زرندی نیز فرهنگ سازی شود.

وی تصریح کرد: این اقدام یک کار بسیار خوب و اقدامی فرهنگی محسوب می شود و بسیاری از مردم زرند که توانایی اینگونه کمک هایی را دارند باید به صورت خودجوش در این زمینه اقدام کنند.

“محمدرضا چراغی” مدیر تاکسی بیسیم ۱۸۴۰ زرند نیز در این باره گفت: برای تهیه این جهیزیه بیش از ۳۰ میلیون تومان توسط رانندگان و پرسنل این مرکز صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف این کار شاد کردن دل یک مسلمان بوده است، ابرازداشت: آژانس بیسیم ۱۸۴۰ اکنون با افتخار بزرگترین آژانس بیسیم و اینترنتی استان کرمان محسوب می شود و به همین دلیل اجرای کارهای فرهنگی نیز در اولویت این مرکز است.

 

ehda jahiziyeh980427 1

ehda jahiziyeh980427 2

ehda jahiziyeh980427 3

ehda jahiziyeh980427 4

ehda jahiziyeh980427 5

ehda jahiziyeh980427 6

 

انتهای پیام/