رئیس جدید شرکت بیمه ایران زرند معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران زرند، صبح روز گذشته ۱۱ تیر ۱۳۹۸ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مدیرکل و انجمن صنفی بیمه ایران استان کرمان در محل تالار فرهنگیان زرند برگزار شد، که در این جلسه سرپرست فرمانداری از سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومانی در بخش صنعت و معدن زرند و لزوم توجه بیمه به سرمایه‌گذاران و مدیرکل بیمه ایران از لزوم توجه زرندی‌ها به بیمه منازل در مقابل زلزله گفتند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران زرند، صبح روز گذشته ۱۰ تیر ۱۳۹۸ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مدیرکل و انجمن صنفی بیمه ایران استان کرمان در محل تالار فرهنگیان زرند برگزار شد، که در این جلسه سرپرست فرمانداری از سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومانی در بخش صنعت و معدن زرند و لزوم توجه بیمه به سرمایه‌گذاران، و مدیرکل بیمه ایران از لزوم توجه زرندی‌ها به بیمه منازل در مقابل زلزله گفتند.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که حجت‌الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند و “علی صادق‌زاده” سرپرست فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی حضور داشتند، از زحمات چند ساله “مهدی بدریان” تکریم به عمل آمد و “اکبر ایزدی” به عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی شد.

 

سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن زرند

سرپرست فرمانداری زرند در این آیین گفت: نعمت و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود مقام معظم رهبری و خدمتگزاران صادق به این ملت، ۴۰ سال اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را رقم زده است.

علی صادق زاده، اظهار داشت: صنعت بیمه باید امنیت کامل را برای سرمایه‌گذاران جهت توسعه روز افزون و همه‌جانبه جامعه فراهم کند تا سرمایه‌گذاران در همه حال و شرایط احساس آرامش و امنیت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن زرند سرمایه‌گذاری شده است، از صنعت بیمه به عنوان بزرگترین حامی سرمایه‌گذاران نام برد و آن را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان بسیار اثرگذار عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری زرند ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های بیمه ایران از خانواده شهدا و ایثارگران، و خواستار گام‌های حمایتی بلندتر بیمه در این زمینه شد.

صادق زاده باقیات صالحات را خدمت صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: صنعت بیمه با اقدامات حمایتی خود باری را از دوش مردم برمی‌دارد و غم آنان را در زمان حادثه می‌زداید.

 

لزوم توجه زرندی‌ها به بیمه منازل در مقابل زلزله

در ادامه “حسن عمادآبادی” مدیرکل بیمه ایران در کرمان نیز با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح ترافیکی کشته شدند که بیمه غرامت فوت این عزیزان را پرداخت نموده، از پرداخت غرامت فوت ۷۰۰ نفر و دیه مجروحیت بیش از ۷ هزار نفر در جاده‌های استان کرمان با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی بیمه ایران را بنیانگذار صنعت بیمه‌ای در سطح کشور عنوان کرد و افزود: حفظ کرامت مردم، سرلوحه بیمه ایران می‌باشد و همچنین اعتماد ملت عزیز، سرمایه بیمه ایران است.

عمادآبادی علاج واقعه را قبل از وقوع بسیار مهم دانست و با اشاره به زلزله‌خیز بودن شهرستان زرند، اشاعه بیش از پیش فرهنگ بیمه‌ای در سطح شهرستان را مهم معرفی کرد و همچنین بیمه منازل مسکونی شهروندان زرندی را در مقابل حوادث طبیعی، خواستار شد.

 

BimeIran Moarefe SZdffs00 BimeIran Moarefe SZdffs01 BimeIran Moarefe SZdffs02

 

انتهای پیام/

انتشاردهنده: جواد زمانی