امام جمعه زرند:

مردم فلسطین مظهر استقامت و ایستادگی هستند / امام خمینی ذخیره خدا برای شیعیان بود

امام جمعه زرند در خطبه های نمازجمعه ۱۰ خرداد ۹۸ با اشاره حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، امام (ره) را ذخیره خدا برای شیعان دانست و اظهارداشت: مردم فلسطین و قدس اشغالی مظهر استقامت و ایستادگی در برابر ظالم هستند.

امام جمعه زرند در خطبه های نمازجمعه ۱۰ خرداد ۹۸ با اشاره حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، امام (ره) را ذخیره خدا برای شیعان دانست و اظهارداشت: مردم فلسطین و قدس اشغالی مظهر استقامت و ایستادگی در برابر ظالم هستند.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مبادا روزهای آخر این ماه رحمت را غفلت کنیم بلکه باید با تمام تلاش به بندگی ادامه دهیم و از لحظه های پایانی این ماه که وقت مزد گرفتن است استفاده کنیم، تا مشمول رحمت الهی شویم.

ابراهیمی با گرامیداشت روز قدس و تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار و بصیرت شهرستان زرند در راهپیمایی بیان داشت: حضور در راهپیمایی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در حقیقت تجدید بیعت با رسول خدا و امام علی (ع) و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: فلسطین و مردم غزه با چندین سال مقابله با صهیونیسم غاصب و حفاظت از مرز بوم کشورشان، درس استقامت و ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم را به همه ی دنیا آموختند.

امام جمعه زرند با محکوم کردن عمل رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس شریف، حضور در راهپیمایی قدر را نشانه “نه به قدس فروشی” دانست و تصریح کرد: نامگذاری ترامپ و معامله کردن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل هیچ تأثیری در مبارزات و استقامت مردم فلسطین و حمایت مسلمانان از قدس شریف ندارد و بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان در تصرف یهودیان قرار نخواهد گرفت و استکبار این معامله با قدس را با خود به گور خواهند برد.

وی افزود: مردم غزه و فلسطین با استقامت و ایستادگی محاصره دشمن را شکستند و ذلت و تضعیف صهیونیسم را به جهانیان ثابت کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره) ذخیره ی خدا برای شیعیان بود؛ ایشان با ایستادگی در مقابل دشمنان انسانیت را از بردگی و کفر نجات داده است.

وی ادامه داد: بعد امام راحل مقام معظم رهبری حفظه الله با بصیرت و هدایت گری کشور را از طوفان های که می خواستن کشور و شیعه را نابود کنند نجات داده است و همان گونه که ایشان فرمودند تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی و دور زدن تحریمهای ظالمانه استقامت و ایستادگی درمقابل استکبار جهانی به رهبری آمریکا خون خوار است.

ابراهیمی با تسلیت و تبریک شهادت امام جمعه کازرون حجت الاسلام محمد خرسند بیان کرد: دستگاهای نظارتی باید نگهداری از دستگاهای حساس را بیشتر کنند و نگذارند ذخیرهای جامعه اسلامی و یاران امام (ره) و رهبری به راحتی با به شهادت رسانند در کشور و دنیا اسلام هراسی را گسترش دهند بلکه امنیت را باید قبل ازبین رفتن نیروهای ارزشی انجام دهند.

رئیس شورا فرهنگ عمومی زرند بیان داشت: استفاده و تولید مشروبات الکلی و سرقت احشام و از منازل در شهرستان زیاد شده و این یک زنگ خطری برای شهر ولایتمدار و مهدوی زرند است.

وی افزود: دستگاهای فرهنگی و نظارتی و قضایی یک برنامه و مجازات مدون و جامع و بازدارند و ترغیب دهند با عمل به دستورات اللهی ارائه و اجرایی کنند تا جامعه و نسل جوانی که آیند کشور را باید بسازند، نجات دهند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده