قدردانی ائمه جمعه کرمان از سربازان گمنام امام زمان(عج)

ائمه جمعه استان کرمان با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کردند: امنیت سرمایه ارزشمندی است که به واسطه فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

ائمه جمعه استان کرمان با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کردند: امنیت سرمایه ارزشمندی است که به واسطه فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “سیدمحمود حسینی” امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز حرکت‌های جدید آمریکا در ونزوئلا، سودان و لیبی را محکوم کرد و گفت: مردم تصمیم گیرنده هستند و سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند.

وی همراهی مردم، مسئولان و نیروهای مسلح در مهار بحران سیل اخیر در کشور را نشان از اتحاد و همدلی بی‌سابقه ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: کارشکنی‌های آمریکا برای نرسیدن کمک‌های سیل زدگان به جایی نرسید و نه تنها ملت ایران در صحنه کمک‌رسانی بودند بلکه مردم و جوانان برخی کشورهای منطقه همراه ملت ایران شدند.

حسینی افزود: حاکمیت ظالمان و مستکبران در طول تاریخ گذرا بوده و امروز هم ستمگرانی که با کشتار مردم یمن، سوریه، افغانستان و عراق و دیگر کشورها از ارتکاب هر ظلمی کوتاهی نکردند، غروب و افول‌شان حتمی و نزدیک است و این سپاه اسلام است که حق را یاری می‌کند و حاکم است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام اشاره کرد و افزود: این نیروهای خدوم در کشف هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران موفق بودند و مجاهدات خاموش دارند.

حسینی به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران در سال ۵۷ هم پرداخت و گفت: سپاه از جمله نهادهای تشکیلاتی و مردمی است که در اقتدار و امنیت و پیشرفت کشور نقش‌آفرینی خوبی را دارند.

سپاه یک اندیشه و تفکر است

حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز و مقدمه ظهور امام زمان(عج)دانست و افزود: به فرموده امام راحل (ره) وظیفه داریم این نهضت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را یادآور شد و وزارت اطلاعات را از مهمترین نهادهای ایران اسلامی دانست و ولایتمداری و ولایت‌پذیری را از ویژگی‌های این مجاهدان خستگی ناپذیر ذکر کرد.

ابراهیمی افزود: بخش بسیار زیادی از امنیت مرهون تلاش شبانه‌روزی و چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امام جمعه زرند با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک اندیشه و تفکر است و به همین جهت دشمنان هراس دارد.

سربازان امام زمان (ع) در عین گمنامی همه جا حضور دارند

حجت‌الاسلام “علی رنجبرماهانی” امام جمعه ریگان با تبریک میلاد امام زمان (عج) و نامگذاری این روز به نام سربازان گمنام ابراز داشت: برخورد با عوامل شرارت و ناامنی، مقابله با باندهای فساد اقتصادی و رصد فعالیت سرویس‌های جاسوسی بیگانه از اقدامات باارزش و قابل تقدیری است که طی یک سال گذشته وزارت اطلاعات توانسته است در کانامه درخشان خود به منصه ظهور بگذارد.

وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ اشاره و ابراز کرد: سپاه پاسداران در موارد متعددی، طرح‌هایی که دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی این نظام مقدس داشته‌‌اند به خوبی وارد شده و آنها را سرکوب کرده است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: آمریکایی‌ها ضربات مهلکی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خورده‌اند و امروز اعلام می‌کنند به دلیل امنیت و ثبات در خاورمیانه و جهان، سپاه پاسدران را در لیست تروریست قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود محور اصلی در تحقق شعار سال را تقویت کارگر ایرانی دانست و گفت: در سال رونق تولید، سرمایه‌گذاری یک رکن کار است و رکن اساسی ارتقای جایگاه کارگران است.

امنیت، ارمغان سربازان گمنام امام زمان(عج) برای کشور است

حجت‌الاسلام “عباس رمضانی‌پور” امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه بالغ بر ۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم رفسنجان توسط کمیته امداد، هلال‌احمر، سپاه و موکب‌ها برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: استان‌های سیل‌زده کشورمان در دوران دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند و امروز مردم این مناطق نیاز به کمک دارند.

وی با تبریک میلاد امام زمان(عج) تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت ارزشمندی که سرمایه گرانبهایی‌ از ناحیه جان‌برکفی و فداکاری آن‌هاست را برای ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه روز میلاد امام زمان (عج) روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده است، ادامه داد: شهرستان رفسنجان در برخی نواحی در استضعفاف به سر می‌برد و شایسته است مسئولان توجه مضاعف داشته باشند و محرومیت‌زدایی کنند.

وی به نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: شایسته است مسئولان امر و اعضا و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به رفع تنش‌ها توجه کنند نه اینکه ایجاد تنش کنند.

وی عنوان کرد: تامین خسارات سیل‌زدگان باید از منابع موجود در دستگاه‌ها و حوادث غیرمترقبه باشد و در صورت لزوم و صلاح‌دید رهبر انقلاب از صندوق توسعه ملی برداشته شود.

رمضانی‌پور بیان کرد: از محل صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی و کمک‌های خداپسندانه مردم و ظرفیت نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی در مناطق سیل‌زده جهادگونه وارد شوند و ظرفیت دستگاه‌های نظامی و انتظامی می‌توان استان‌های بحرانی را آباد کرد.

وی گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت هم می‌تواند به این مسئله کمک کند، دولت مکلف کند تا بانک‌ها به مردم خدمت کنند.

سپاه پاسداران بسیار خوش درخشیده است

حجت‌الاسلام “مهدی‌زاده” امام جمعه بافت بیان داشت: ما انقلاب کردیم تا اسلام بر ایران، جهان و جهانیان حاکم شود.

وی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های خاموش و هوشمندانه در مبارزه بی‌امان با ایادی استکبار جهانی در تامین امنیت و اقتدار کشور تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه بافت در ادامه گفت: سپاه پاسداران در چهل سال گذشته بسیار خوش درخشید و اگر سپاه نبود توطئه‌ها و فتنه‌ها چون فتنه سال ۸۸ چگونه مهار می‌شد.

سپاه خطر گروه‌های تروریستی را کوتاه کرد

حجت‌الاسلام “حسن منتظری” امام جمعه شهرستان انار گفت: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطر گروه‌های تروریستی به ویژه داعش را از کشورهای اسلامی کوتاه و مانع تجزیه کشورهای اسلامی توسط تروریست‌ها شد.

وی بیان داشت: جوانان و نوجوانان، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، متولیان مساجد و هیأت‌های مذهبی، بازاریان و اصناف خود را برای برگزاری جشن‌های باشکوه نیمه شعبان آماده کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس *** انتشار دهنده : میثم رضازاده