زرند آماده کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان/

موکب ۲۰۲ در مسیر کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان

فرماندار زرند با تاکید بر همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و خصوصی شهرستان جهت یاری رسانی به سیل زدگان، از حضور موکب ۲۰۲ مسیر راهپیمایی اربعین نجف – کربلا برای کمک به سیل زدگان خوزستان خبر داد.

فرماندار زرند با تاکید بر همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و خصوصی شهرستان جهت یاری رسانی به سیل زدگان، از حضور موکب ۲۰۲ مسیر راهپیمایی اربعین نجف – کربلا برای کمک به سیل زدگان خوزستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند با محوریت کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان، صبح امروز ۱۸ فروردین ماه به ریاست فرماندار زرند و با حضور جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران و عوامل موکب اربعین زرند (عمود ۲۰۲) در محل فرمانداری تشکیل شد.

“حبیب الله خنجری” با بیان اینکه استان کرمان بعنوان معین مامور یاری رساندن به هموطنان سیل زده خوزستان می باشد، گفت: دیروز شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان با محوریت این موضوع و به ریاست دکتر فدایی استاندار تشکیل جلسه داد و در این شورا بر لزوم وظیفه انسانی و ملی جهت ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های استان در رابطه با کمک به سیل زدگان خوزستانی تاکید شد.

وی افزود: متاسفانه استان خوزستان اکنون در وضعیت سختی به سر می‌برد و آب از استان‌های بالادست و سدهای احداثی به‌ صورت سیلاب و طغیان در حال عبور است که همین امر سبب شده تا دستور تخلیه چندین شهر و روستای استان صادر شود و همین موضوع ارسال کمک های مواد غذایی و خوراکی را در اولویت اقلام مورد نیاز ارسالی جهت کمک رسانی قرار داده است.

وی اظهارداشت: در همین راستا و طبق دستور سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی به کمک رسانی مواکب اربعین حسینی به مناطق سیل زده کشور، عوامل موکب اربعین شهرستان زرند(عمود ۲۰۲) بعنوان یکی از بزرگترین و مطرح ترین مواکب اربعین کشور در مسیر نجف به کربلا، آماده عزیمت به استان خوزستان می باشد.

مدیر موکب اربعین زرند نیز در این جلسه بیان داشت: ورود سردار سلیمانی در بسیج امکانات مواکب اربعین جهت خدمات‌رسانی به مناطق سیل زده قابل تحسین و لازم الاجرا میباشد و موکب اربعین ۲۰۲ زرند بر خود لازم میداند با تمام توان و تجهیزات جهت کمک رسانی به هموطنان سیل زده استان خوزستان بشتابد.

“سیدرضا هاشمی” ادامه داد: اولین تیم از عوامل موکب و تجهیزات به تعداد ۱۸ الی ۲۰ نفر از آشپزان و نیروهای خدماتی فردا صبح به استان خوزستان عزیمت میکنند و این موکب در صورت فراهم شدن شرایط و مساعد بودن اوضاع، قابلیت تهیه و طبخ بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم در روز را در مناطق سیل زده دارد.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی *** انتشار دهنده : میثم رضازاده