احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیل طی روزهای آینده در زرند وجود ندارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیل را طی روزهای آینده در زرند ضعیف دانست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند که صبح امروز در محل سالن حوادث فرمانداری این شهرستان با محوریت مقابله با خطرات و خسارتهای احتمالی وقوع سیلاب تشکیل شد، احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیل را طی روزهای آینده در زرند ضعیف دانست.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادقزاده” در این نشست اظهارکرد: این نشست در راستای اطلاعیه هواشناسی و پیش بینی احتمالی سیلابی شدن برخی ازمسیل ها، طغیان رودخانه ها و مناطق مستعد خطر در استان کرمان تشکیل شده است و در همین راستا تمامی دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان با همکاری برخی از شرکت های خصوصی باید آمادگی کامل در مقابله وقوع کوچکترین حوادث را داشته باشند.

وی به ورود سامانه بارشی اخیر به کشور اشاره کرد، گفت: بنا به اعلام و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیل در شهرستان زرند در روزهای آتی ضعیف است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند با بیان اینکه پیک بارش باران در شهرستان زرند، عصر امروز و امشب میباشد، تصریح کرد: مردم و همشهریان فهیم و عزیز زرندی با توجه به این مهم لازم است تمامی نکات ایمنی از جمله عدم تردد و اتراق در دامنه های مناطق کوهستانی و در حریم بستر رودخانه ها را مدنظر داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری به شدت بپرهیزند.

انتهای پیام/