رئیس جهاد دانشگاهی کرمان خبر داد

۴۰۷ زرندی متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

کامیاب‌مقدس رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۸ هزار و ۳۵۳ نفر متقاضی شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شده‌اند که در شهرستان زرند ۴۰۷ نفر برای این آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۸ هزار و ۳۵۳ نفر متقاضی شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شده‌اند که در شهرستان زرند ۴۰۷ نفر برای این آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش صدای زرند، “رضا کامیاب‌مقدس” صبح امروز در نشست خبری تشریح ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور با اشاره به اینکه آزمون در روز جمعه ۱۷ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره از آزمون به عهده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.

مسئول برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگا‌ه‌های اجرایی در استان کرمان تعداد کل شرکت‌کنندگان کشوری این آزمون را ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: در استان کرمان ۸ هزار و ۳۵۳ نفر متقاضی شرکت در این آزمون شده‌اند که ۴ هزار و ۲۹۷ نفر خانم‌ها و ۴ هزار و ۵۶ نفر آقایان هستند.

کامیاب‌مقدس بیان داشت: تعداد داوطلبین در شهر کرمان ۳۶۴۸ نفر، زرند ۴۰۷ نفر، سیرجان ۲۹۳ نفر، رفسنجان ۸۶۱ نفر، بم ۸۶۳ نفر، بافت ۵۳۴ نفر، کهنوج۴۱۷ نفر و جیرفت ۱۳۳۰ نفر است.

وی تعداد حوزه‌های ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان کرمان را هشت مورد عنوان کرد و افزود: این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، بم، بافت، کهنوج و جیرفت برگزار می‌شود و بیشترین تعداد متقاضی در شهرستان کرمان با ۳ هزار و ۶۴۸ نفر و کمترین داوطلب در سیرجان با ۲۹۳ نفر خواهد بود.

کامیاب‌مقدس ابراز داشت: آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی و به مدت ۱۹۰ دقیقه برگزار می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه باز و راس ساعت ۹ صبح بسته می‌شود و تاخیر تحت هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: داوطلبان از امروز ۱۳ اسفند ماه می‌توانند کارت‌های ورود به جلسه خود را طریق سایت Hrtc.ir دریافت کنند و از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه اگر مغایراتی در اطلاعات کارت آنها وجود دارد، می‌توانند به باجه‌های رفع نقص که آدرس آن در سایت درج شده مراجه کنند.

وی گفت: ۲۰ دستگاه و وزارتخانه از طریق این آزمون نسبت به استخدام و جذب نیروی انسانی در سال آینده اقدام می‌کنند که این جذب بر مبنای ۷۰ درصد نمره کتبی این آزمون و ۳۰ درصد نمره مصاحبه است.

مسئول برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگا‌ه‌های اجرایی کشوردر استان کرمان با بیان اینکه جذب از طریق سازمان استخدام کشوری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشور پذیرفته می‌شوند اما در استان هنوز تعداد اعلام نشده است.

 

انتهای پیام/

 

محل دریافت کارت ورود به جلسه: زرند – خیابان فلسطین – رو به روی بانک صادرات – پاساژ زمرد – طبقه پایین – کافی نت آنلاین