با حضور معاون وزیر راه/

کلنگ راهدارخانه حضرت (ابوالفضل) زرند به زمین زده شد

کلنگ راهدارخانه حضرت (ابوالفضل) زرند عصر امروز با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تنی چند از مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

کلنگ راهدارخانه حضرت (ابوالفضل) زرند عصر امروز با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تنی چند از مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار شهرستان زرند و مهندس پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند حضور داشتند، مهندس “یحیی پورحبیبی” گفت: برای این پروژه زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیربنا ۱۳۳ مترمربع و در دوطبقه و اعتبار ۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این راهدارخانه در مجاورت مسجد ابوالفضل (ع) زرند محل تلاقی محورهای زرند – راور – کوهبنان احداث می شود و اعتبارات در نظر گرفته برای آن از اعتبارات دولتی بوده و ۱۲ ماه زمان می برد تا این پروژه به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند بیان داشت: این راهدارخانه به محورهای تحت پوشش گردنه های برفگیر عیسی آباد – ده علیرضا و سایر محورهای حوزه استحفاظی منتهی به شهرستان های زرند، راور و کوهبنان خدمت رسانی می کند.

پورحبیبی گفت: راهدارخانه مذکور دارای اتاق سرپرست اکیپ راهداری، اتاق بی سیم، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و خوابگاه رانندگان می باشد.

وی بیان داشت: این راهدارخانه همچنین به رانندگان ناوگان حمل بار از بندرعباس به سرخس و بالعکس و رانندگان ناوگان های مسافری و شخصی از شهرستان های زرند – رفسنجان – کرمان – انار و شهرستان های غرب استان که قصد مسافرت به مشهد و زیارت حرم امام رضا (ع) دارند، خدمت رسانی می کند.

پورحبیبی افزود: این راهدارخانه همچنین به کامیون های حمل سوخت استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی که از این محور عبور می کند، خدمت رسانی می کند.

 

maven vazir rah zarand971125 1

maven vazir rah zarand971125 2

maven vazir rah zarand971125 3

maven vazir rah zarand971125 4

maven vazir rah zarand971125 5

maven vazir rah zarand971125 6

maven vazir rah zarand971125 7

maven vazir rah zarand971125 8

 

انتهای پیام/