فرماندار زرند:

استاندار کرمان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در زرند

فرماندار زرند در نشست ستاد برگزاری دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با تشریح برنامه های این راهپیمایی در شهرستان زرند، از حضور احتمالی استاندار کرمان به عنوان سخنران در این مراسم خبر داد.

فرماندار زرند در نشست ستاد برگزاری دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با تشریح برنامه های این راهپیمایی در شهرستان زرند، از حضور احتمالی استاندار کرمان به عنوان سخنران در این مراسم خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در این نشست که صبح امروز در ستاد نماز جمعه شهر زرند برگزار شد، بیان داشت: همه ساله در ایام دهه مبارک فجر و هفته دولت پروژه های در سطح شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود که در دهه فجر امسال پروژه های متعددی در زمینه های عمرانی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی و… در دست افتتاح و کلنگ زنی داریم.

وی تعداد پروژه های برنامه ریزی شده در شهرستان زرند را ۱۷۱ طرح اعلام کرد و بیان کرد: کل پروژه های استان کرمان که در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شوند ۶۴۰ مورد است که شهرستان زرند در بین دیگر شهرستان ها بیشترین سهم را دارا می باشد.

وی بر لزوم اعلام دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: طرح جمع آوری فاضلاب شهری نیز با اعتبار حدود ۲۱۷ میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه کلنگ زنی خواهد شد که مجری این طرح میدکو می باشد؛ همچنین طرح مرغداریِ مرغ مادر نیز تا اوایل اسفند آماده و با اشتغال زایی ۴۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی زمان احتمالی اتمام ساختمان بیمارستان سینای زرند را در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی زرند به عنوان بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی هم در سال آینده تا شهریور ماه با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از تمام گروههای سیاسی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آمده است، اظهارداشت: افراد شاخص در گروه های مختلف ضمن قبول دعوت برای حضور در این راهپیمایی قرار است عموم مردم را برای حضور در این راهپیمایی دعوت و تشویق کنند.

به گزارش صدای زرند، زمان شروع مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زرند ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ۲۲ بهمن زرند مشخص شد و در صورت مساعد بودن آب و هوا انتهای مسیر راهپیمایی میدان ۷ تیر خواهد بود و در صورت نامساعد بودن آب و هوا، انتهای مسیر و جایگاه سخنرانی، حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) در خیابان چمران، خواهد بود.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده