رئیس ارشاد زرند در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی زرند:

با حضور آقاملایی هنر شهرستان زرند پیشرفت خواهد کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند طی دیداری که صبح امروز هنرمندان این شهرستان با رئیس سازمان تبلیغات شهرستان زرند داشتند، حجت الاسلام طاهر آقامولایی فردی شایسته برای این سمت و حضور ایشان را از موجب پیشرفت فرهنگ و هنر در این شهرستان دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند طی دیداری که صبح امروز هنرمندان این شهرستان با رئیس سازمان تبلیغات شهرستان زرند داشتند، حجت الاسلام دکتر طاهر آقاملایی فردی شایسته برای این سمت و حضور ایشان را از موجب پیشرفت فرهنگ و هنر در این شهرستان دانست.

به گزارش صدای زرند، “احمد رشیدی” در این دیدار اظهارداشت: با تغییر جدید در سمت ریاست سازمان تبلیغات زرند روزنه‌های امیدی بین فرهنگ و هنر و سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان باز شد.

وی با بیان اینکه ۸ انجمن فعال و ۳۵ کانون مساجد در شهرستان زرند داریم، گفت: وضعیت قرآنی شهرستان زرند بسیار خوب است و ۵ موسسه در این زمینه در حال فعالیت می‌باشند.

لازم به ذکر است که در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به پای درد و دل‌های هنرمندان شهرستان نشستند و قول‌های مبنی بر حل مشکلات موجود داده شد.

 

didar honarmandan ba raeis sazman tablighat 1

didar honarmandan ba raeis sazman tablighat 2

didar honarmandan ba raeis sazman tablighat 3

didar honarmandan ba raeis sazman tablighat 4

didar honarmandan ba raeis sazman tablighat 5

 

انتهای پیام/