فرماندار شهرستان زرند خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۷۱ پروژه در دهه فجر سال جاری

فرماندار شهرستان زرند از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۷۱ پروژه طی ایام دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

فرماندار شهرستان زرند از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۷۱ پروژه طی ایام دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

“حبیب‌الله خنجری” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال ۱۷۱ پروژه با اعتبار بیش از ۷۲۵ میلیارد تومان در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، اظهارداشت: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، تولیدی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، کشاورزی و صنعتی می‌باشند.

وی با اعلام اینکه بیشترین طرح‌ها از حیث تعداد در مناطق روستایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: در این ایام تصفیه فاضلاب زرند نیز با اعتبار ۴۴۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان زرند با تأکید بر اینکه با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها ۲۵ هزار خانوار زرندی از آن بهره‌مند می‌شوند و بیش از ۵۲۲ نفر اشتغالزایی به همراه دارد، تصریح کرد: پیرو شعار سال طبق فرموده مقام معظم رهبری و در راستای تولید داخلی و حمایت از تولیدات داخل شهرستان می‌توان به افتتاح فاز اول پروژه جوجه یک روزه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در بخش یزدان‌آباد زرند اشاره کرد.

وی افزود: در دهه فجر سال گذشته ۸۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که دهه فجر امسال تعداد و اعتبار پروژه‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/