رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند گفت: مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند گفت: مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش صدای زرند، اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند باحضور امیری، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، خنجری، فرماندار این شهرستان و تعدادی از مسئولان و کارشناسان اشتغال در صنعت فولاد این استان برگزار شد.

امیری راهکار اشتغال فارغ التحصیلان را مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: در زمینه انتخاب رشته تحصیلی خانواده ها فرزندان خود را با توجه به نیاز بازار کار و واحدهای صنعتی در حال احداث شهرستان هدایت کنند.

وی افزود: با توجه فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرشتان زرند و تعامل آن با آموزش و پرورش این شهرستان برای فراگیری آموزش های مهارتی و ارائه دیپلم فنی و کاردانش، در جذب تکنیسین و کارشناس به ویژه در رشته های فنی و مهندسی به دلیل عدم نیاز سنجی با کمبود مواجه هستیم .

خنجری، فرماندار و رئیس شورای مهارت شهرستان زرند، با اشاره به اینکه تشکیل شورای مهارت یکی از زیرمجموعه های کارگروه اقتصاد مقاومتی و بسیار مهم و ضروری است از مرکز آموزش فنی و حرفه ای به دلیل پیگیری و راه اندازی شورای مهارت تقدیر کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت اشتغال در کشور، جوانان در انتخاب رشته تحصیلی و نیاز بازار کار مسیر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

منبع : فنی حرفه ای *** انتشار دهنده : میثم رضازاده