شامگاه جمعه برگزار شد/

اولین شکست تیم فوتسال فولاد زرند در مسابقات لیگ ۲ کشور

تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته دهم مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور، شامگاه جمعه با نتیجه یک بر صفر از تیم تیم صنایع میبد شکست خورد.

تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته دهم مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور با نتیجه یک بر صفر از تیم تیم صنایع میبد شکست خورد.

به گزارش صدای زرند، تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته دهم مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور، شامگاه جمعه ۲۱ دی ماه  با نتیجه یک بر صفر از تیم تیم صنایع میبد برای اولین بار در این دوره از مسابقات شکست خورد.

تیم فولاد زرند ایرانیان در گروه پنجم این رقابت ها با تیم آراد فاخر فارس، شهیدرضایی فیروزآباد شیراز ، مارن کهگیلویه و بویراحمد، فولاد سیرجان ایرانیان و صنایع میبد به رقابت می پردازد.

 

لیگ دسته دوم فوتسال در مجموع در سطح کشور در ۶ گروه با حضور ۳۷ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت ها صعود می کنند.

 

مرحله دوم پیکارها به صورت مجتمع در یکی از شهرهای کشور برگزار می شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.

 

جدول لیگ دسته دوم گروه ۵ لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل ۹۷-۹۸ تا هفته دهم:

folad zarand

 

انتهای پیام/

 

برای عضویت در کانال صدای زرند اینجا کلیک کنید

برای نصب اپلیکیشن صدای زرند اینجا کلیک کنید