سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند: 

صدرنشینی تیم فولاد زرند ایرانیان اتفاقی نیست

پایمرد سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند صعود به لیگ برتر را هدف تیمش در آینده‌ای نزدیک عنوان می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند صعود به لیگ برتر را هدف تیمش در آینده‌ای نزدیک عنوان می‌کند.

فولاد زرند ایرانیان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور، صدرنشینی مقتدرانه‌ای را تجربه می‌کند و با ۲۲ امتیاز از ۸ بازی، شانس اول صعود از گروه پنجم است.

“امین پایمرد” در رابطه با صدرنشینی فولاد در گفتکو با صدای زرند، اظهار داشت: صدرنشینی فولاد زرند اتفاقی نیست و نفرات فعلی سه سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و صدرنشینی ما به دلیل حفظ ساختار و شاکله تیمی است.

 

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان ادامه داد: اکثر بازیکنان ما کرمانی هستند و فقط یک بازیکن غیربومی داریم و خوشبختانه هماهنگی تیمی که به دنبال آن بودیم به وجود آمده است. در کنار مسائل فنی باید از حمایت شرکت فولاد زرند هم تشکر داشته باشیم. امیدوارم در پایان به لیگ یک صعود کنیم.

 

وی بیان داشت: اساس کار را از ۱۰ سال قبل آغاز کرده‌ایم و زحمت زیادی برای فوتسال زرند کشیده شده که به این نقطه رسیده است. سال قبل می‌خواستیم در لیگ دو بمانیم اما اگر با کمبود بازیکن مواجه نمی‌شدیم، به لیگ یک صعود می‌کردیم. با این حال امسال هدفی جز صعود به لیگ یک نداریم.

 

پایمرد با اشاره به اهداف بلند مدت فولاد زرند در فوتسال، اظهار امیدواری کرد: مطمئنم در آینده از فولاد زرند بیشتر خواهید شنید چون هدف ما حضور در لیگ برتر است. در واقع هدف شرکت فولاد حضور پر قدرت در رده‌های بالاتر است.

 

انتهای پیام/