وعده هایی که همچنان وعده مانده اند/

وعده ای که ۳ سال از آن می گذرد و همچنان خبری نیست…

در حالی مقبلی مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان کرمان طی گفتگویی با ایرنا در تاریخ ۹ شهریور ۹۴ از افتتاح مسیر دوبانده کرمان – زرند خبر داده بود اما …

در حالی مقبلی مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان کرمان طی گفتگویی با ایرنا در تاریخ ۹ شهریور ۹۴ از افتتاح مسیر دوبانده کرمان – زرند خبر داده بود اما …

به گزارش صدای زرند، “خداداد مقبلی” مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان کرمان در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۹۴ در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفته است: در آینده نزدیک مسیر دو بانده کرمان – زرند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در آن زمان مقدار باقی مانده این مسیر را ۱۶ کیلومتر اعلام کرده و گفته است که تنها ۶ کیلومتر این مسیر به دلیل احداث پل هنوز تکمیل نشده است.

مقبلی در این خبر گفته است: برای احداث این انحراف در مسیر، چند تیر برق باید جابجا شود که اگر این تیر برق ها جابجا شود در  کمتر از ۲ ماه دیگر و  شاید هم زودتر این مسیر به طور کامل مورد بهره برداری قرار میگیرد.

نگارنده تنها نتیجه خوش بینانه و تخیلی که می تواند از این ماجرا بگیرد. این است که “احتمالاً هنوز آن چند تیر برق جابجا نشده اند که همچنان بعد از گذشت بیش ۳ سال هیچ خبری از تکمیل و بهره برداری از این مسیر وجود ندارد و احتمالاً مسئولین مربوطه بسیااااااااار در حال تلاش هستند که تیر برق ها مزاحم از مسیر جابجا شوند، ولی بنظر می رسد تیربرق های زبان نفهم نمی دانند که عده ی زیادی منتظر جابجا شدن آن ها هستند. کاش تیربرق ها درک می کردند. بنظرم بهتر است تیربرق ها مربوطه را نشان ما بدهند تا دسته جمعی برویم با آن ها حرف بزنیم شاید بیچاره ها رحمشان آمد و جابجا شدند. فکر می کنم این اقدام بدون شک مفیدتر از حرف زدن با برخی افراد است.”

حدود ۲.۵ ماه پیش هم، در دیدار دکتر بلوردی مدیرکل فعلی اداره راه و شهرسازی استان کرمان با مسئولین زرند وعده تکمیل روکش آسفالت این مسیر تا ۱۰ روز آینده و بهره برداری از پل مطهرآباد در آینده نزدیک داده شده بود؛ اما در عرض چند روز افراد از حرف خود پشیمان شده و گفتند که اشتباه شده است و این چنین کاری را نتوان کرد!! و در اخبار تکمیلی وعده بهره برداری از این مسیر به دی ماه (زمان حال) موکول شد!
این قصه همچنان ادامه دارد تا ببینیم در انتها، این وعده ها، کی و کجا و چطور عملی خواهد شد!

انتهای پیام/

یادداشت از : جواد زمانی *** انتشار دهنده : میثم رضازاده