برگزاری سالانه بیش از ۴ هزار ساعت کلاس آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زرند/نظارت بیش از پیش پلیس مواد مخدر بر اماکن عمومی زرند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرند از برگزاری سالانه  ۴۶۰۰ ساعت کلاس آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زرند خبرداد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرند از برگزاری سالانه  ۴۶۰۰ ساعت کلاس آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زرند خبرداد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، سروان محمودزاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه انتظامی و امنیتی در خصوص مبارزه با مواد مخدر، اظهارداشت: سالانه ۴۶۰۰ ساعت کلاس آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زرند برگزار می شود.

وی افزود: اعتیاد و مصرف مواد مخدر باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی در شهرستان می شود که باید با راه حل های درست از این آسیب جلوگیری کنیم.

علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند در این نشست خانواده را مهمترین مولفه نشر فرهنگ در جامعه دانست و بیان کرد: بحث خانمان سوز اعتیاد و مواد مخدر باید به صورت ریشه ای مرتفع گردد که در همین راستا بحث آموزش به فرزندان و دانش آموزان پایه باید انجام شود و آگاهی های لازم به والدین و همچنین دانش آموزان ارائه شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن بصورت گسترده در مدارس ابتدائی و به طور پایه کار می کند و شاهد هستیم که دانش آموز ابتدایی معتاد به مواد مخدر شده است.

وی ادامه داد: پلیس مواد مخدر باید بیش از پیش بر اماکن عمومی(کافه ها، تالار ها، رستورانها، باشگاه های ورزشی و…) نظارت و بازرسی سرزده کند.

انتهای پیام/