امام جمعه زرند:

کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند به امامت امام جمعه زرند برگزار شد و حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مشکلات موجود در بین مردم گفت: بی تدبیری و کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند به امامت امام جمعه زرند برگزار شد و حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مشکلات موجود در بین مردم گفت: بی تدبیری و کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است.

امام جمعه زرند با اشاره به ادامه ی نامه ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار کرد: حضرت فرمود: ای حارث بزرگترین نعمت اللهی که خداوند به انسان عنایت کرده نعمت نطق و سخن گفتن است و برای اینکه گرفتار کذب نشوی باید احتیاط کنی و زبانت را نگهداری و هرچه شنیدی نقل قول نکنید.

وی افزود: امروز در جامعه و فضای مجازی شایعه فراوان است نباید بدون تحقیق در مورد صحت کلام به اکاذیب دامن بزنیم چرا که نقل و قول بدون تحقیق انسان را کاذب بار میآورد و شر این کلام به خود انسان برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه با توجه به حوادث دل خراش چابهار با محکم کردن این حادثه تروریسمی تصریح کرد: بار دیگر مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی شاهد خیانت و دشمنی استکبار جهانی بودند.

این حوادث ننگین از خارج کشور هدایت می‌شود و دست استکبار جهانی به رهبری آمریکا پشت همه حادثه های تروریسمی در جمهوری اسلامی است.

وی گفت: اینگونه حوادث و به شهادت رساندن تعدادی از مردم همیشه در صحنه از روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی ذره ای کم نمی‌کند بلکه این درخت انقلاب اسلامی با خون های پاک شهیدان روز به روز تنومند و استوارتر می‌شود و در پایان پیروزی از آن جمهوری اسلامی و نابودی کفر استکبار جهانی است.

خطیب جمعه زرند با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان و همه ی کسانی که در عرصه ی علم و دانش تلاش می‌کنند اظهارداشت: مراکز آموزشی و دانشگاها باید دانشجویی بصیر و مبارزه طلب و ظلم ستیز و ولایتمدار تربیت کنند.

جوانان دانشجو باید با تحصیل و تهذیب موجب پیشرفت و نهادینه شدن تمدن و فرهنگ اسلامی در دنیا شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی قشر تاثیرگذار و دانشجویان هستند، اقشار دانشجویی و جوانان باید با تقویت اعتقادات دینی خود مواظب باشند تا گرفتار شبهه و افراط و تفریط در مسائل دینی نشوند.

رئیس شورا فرهنگ عمومی زرند اظهارکرد: بی تدبیری و کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است

وی ادامه داد: دو چیز که جمهوری اسلامی را در شرایط فعلی تحت فشار قرار داده، بیکاری و گرانی است. از رئیس جمهوری محترم تقاضا داریم که تیم مؤمن و کارآمد روی کار بیاورد، کشوری که این همه منابع دارد، چرا؟ چوب حراج به سرمایه مملکت میزنیم! آیا کسانی که مسئول قرار می‌دهید به فکر این نظام مملکت نیستند؟؟؟ کشور نیازمند تیم خادم به مردم و مومن و ولایتمدار است.

حجت اسلام ابراهیمی با توجه به حمایت از کارخانه های تولید داخلی بیان کرد: باید تمام مسئولین از کارخانه واگن سازی زرند حمایت همه جانبه را داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه با کارگران جوان و وسایل داخلی تعداد ۱۰ واگن به ارزش ۴۰ میلیارد آماده تحویل را دارد از نماینده و فرماندار و استاندار محترم تقاضا داریم تا حصول مطالبه و فروش واگن‌های آماده از این شرکت به خاطر تولید داخلی و حمایت از قشر کارگر با تمام توان تلاش کنند.

وی در پایان از اقدام دادستان محترم زرند در برخورد و تعطیل کردن آرایشگاهای خاطی که برای تبلیغات خود چوب حراج به ناموس مردم میزدند و نیز مرکز بهداشت که ۳/۵ تن مواد فاسد را کشف و نابود کردند تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام/