شهردار زرند خبر داد:

پخش بیش از ۵۵۰۰ تن آسفالت در معابر شهر زرند

مهدلو شهردار زرند از پایان عملیات آسفالت ریزی درخیابان‌های ولیعصر، حافظ ۲ و ۴، سپاس، پگاه، بلواربعثت، کشاورز، امیرکبیر، امیرکبیر ۱و ۳، شهدای مکه ۱۳، ایت الله هاشمی ۳، شهید فهمیده خبر داد.

شهردار زرند از پایان عملیات آسفالت ریزی درخیابان‌های ولیعصر، حافظ ۲ و ۴، سپاس، پگاه، بلواربعثت، کشاورز، امیرکبیر، امیرکبیر ۱و ۳، شهدای مکه ۱۳، ایت الله هاشمی ۳، شهید فهمیده خبر داد.


به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” با اعلام اینکه طی ده روز گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در معابر اصلی و مهم زرند پخش شده است، گفت: شهرداری از ابتدای سال ۹۷ با جدیت مسئولین مربوطه با اقدامی بی سابقه بر اساس طرح بزرگ نهضت آسفالت توانسته است خدمات شایسته ای را به شهر و شهروندان ارائه کنیم.

شهردار زرند یکی از وظایف شهرداری‌ها در قبال مردم را آسفالت کردن خیابان‌ها، معابر، محله‌ها و کوچه ها دانست و اظهار داشت: شهرداری زرند با اعقاد قرارداد با شرکت خصوصی پخش بیش از ۲۰۰هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر را در راس برنامه های خود دارد.

وی با اعلام اینکه ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری طی ده روز گذشته آسفالت شده اند، گفت: با جدیت تمام و با مشارکت واحد عمرانی این شهرداری در حال آسفالت محله های نیازمند هستیم و بر اساس اولویت بندی مناطق سعی داریم کوچه های شهر را زیر پوشش آسفالت ببریم.

مهدلو وظیفه ذاتی شهرداری را اصلاح و زیباسازی خیابان‌ها و محل‌ های مسکونی دانست و گفت: مردم و شهروندان خوب زرندی نیازمند توجه بیش‌ از پیش مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه اعتبارات کم یکی از دلایل کاهش بعضی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری است و گفت: طی روزهای آینده معابر بیشتری آسفالت خواهند شد که می توان به کوچه، پرستار۱، بلوار پارسیان، بلوار یادگار امام، کوچه های اکبر آباد و… اشاره کرد.

انتهای پیام/
منبع: روابط عمومی شهرداری زرند *** انتشار دهنده: مجید عرب پور