آغاز بکار ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در زرند

اولین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه زرند و با حضور اعضاء این ستاد در محل دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

اولین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه زرند و با حضور اعضاء این ستاد در محل دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در این نشست با اشاره به تداوم دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امسال باید جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان، با در نظر گرفتن همه جانبه شئونات ایام فاطمیه، باشکوه تر از گذشته برگزار شود تا بدخواهان نظام بار دیگر متوجه پشتیبانی مردم از نظام شوند.

وی با بیان اینکه اقتدار سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی مثال زدنی است، گفت: هرچند که نقاط ضعفی هم وجود دارد ولی ملت ایران چهل سال در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

امام جمعه زرند با اشاره به حضور همیشگی مردم در حمایت از نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم در برگزاری برنامه ها و جشن های انقلاب همواره در صحنه بوده اند و مسوولان باید از این حضور برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره ببرند.

وی با اعلام اینکه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی آغاز بکار کرده است، تصریح کرد: در این زمینه کارگروه های تخصصی در بخش‌های مختلف تشکیل و برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: هر کدام از این کارگروه‌ها برای تبیین دستاوردهای مختلف اقتصادی، معیشتی، رفاهی، عمرانی، فرهنگی، صنعتی، علمی و دیگر حوزه‌ها برای چهل سالگی انقلاب تعیین شده‌اند.

“علی صادق زاده” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در این نشست ابراز داشت: امروزه استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری نسبت به توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش میکند لذا میطلبد امسال نسبت به سالهای دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر چهلم، پرشورتر و پربارتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه انتظار میرود تا دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های در دست اقدام عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی، اشتغالزایی و… مربوطه خود تا قبل از دهه فجر سال جاری اهتمام ویژه ای داشته باشند، ادامه داد: مسئولان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را در سطح جامعه بازگو نمایند.

انتهای پیام/