طی 2 روز/

رقابت بیش از ۷۳۰۰ نفر برای ورود به شرکت فولاد زرند ایرانیان برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور بیش از ۷۳۰۰ داوطلب طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه در کمال سلامت و امنیت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و دانشگاه چمران کرمان برگزار شد.

آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور بیش از ۷۳۰۰ داوطلب طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه در کمال سلامت و امنیت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و دانشگاه چمران کرمان برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر علیرضا مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند بهمراه حبیب الله خنجری فرماندار زرند از چگونگی برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در بازدید از سالن های برگزاری این آزمون در دانشگاه آزاد زرند ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای یاری رسان (اداره آموزش و پرورش، شهرداری و مرکز بهداشت و اورژانس) گفت: این آزمون به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان برگزار شده و طبق نیاز مجموعه های صنعتی «فولاد، کک سازی، پالایشگاه قطران، کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی و سایر مراکز وابسته شرکت»، پرسنل دیپلم و فوق دیپلم از متقاضیان بومی و پرسنل مورد نیاز با مدرک کارشناسی و بالاتر از متقاضیان استانی و ملی پذیرفته خواهند شد.

 

خنجری در ادامه با اشاره به توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی زرند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالا و تجربه خوبی که پرسنل زحمت کش دانشگاه آزاد اسلامی زرند در برگزاری آزمون های مختلف دارند برگزاری این آزمون نیز با اطمینان خاطر به این واحد دانشگاهی سپرده شد.

 

فرماندار زرند اظهارداشت: از تلاش و مساعدت ریاست محترم دانشگاه، معاونین و سایر عوامل اجرایی سپاسگزاری میکنم که این مسولیت را پذیرفته و بخوبی از عهده این بار سنگین برآمدند.

 

وی در پایان برای کلیه داوطلبین آرزوی موفقیت کرده و افزود: امیدواریم با جذب این تعداد از نیاز شرکت فولاد زرند ایرانیان ضمن کاهش آمار بیکاری شهرستان شاهد رونق اقتصادی و رشد اجتماعی – فرهنگی شهرستان نیز در آینده ای نه چندان دور باشیم.

 

لازم بذکر است این آزمون در سه نوبت صبح پنج شنبه، عصر پنج شنبه و صبح جمعه با حضور ۴۹۰۰ داوطلب در سالن ورزشی شماره ۱ و ۲ و ساختمان های آموزشی شماره ۱ و ۲ مسجد دانشگاه آزاد زرند و نیز با رقابت بیش از ۲۴۰۰ نفر در نوبت صبح جمعه در دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد.

 

 

FoladAzmoon sz8hhdkd01

FoladAzmoon sz8hhdkd04

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی /// منبع خبر:  دانشگاه آزاد زرند