در کمال ناباوری؛

تیم دختران رول بال زرند به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نشدند

مربی تیم دختران رول بال زرند از عدم همکاری فدراسیون و اعزام نشدن تیم دختران رول بال زرند به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

مربی تیم دختران رول بال زرند از عدم همکاری فدراسیون و اعزام نشدن تیم دختران رول بال زرند به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 

dokhtaran rolbal zarand

“نجمه سادات حسینی حتکنی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، بیان داشت: تیم رول بال دختران زرند از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را به عنوان تنها نماینده استان کرمان در این رشته ورزشی آغاز کرده است و این تیم هفته ای سه جلسه تمرین مداوم دارد.

 

وی با بیان اینکه فدراسیون اسکیت تا ۱۵ مرداد ماه اجازه نام نویسی تیم های رول بال در سطح کشور را داده بود، گفت: هنگامی که تیم زرند در سایت فدراسیون قرار به ثبت نام داشته است این سایت چند روز زودتر بسته شده بود و تیم های زرند و تبریز نتوانستند در این مسابقات ثبت نام کنند.

 

مربی تیم دختران رول بال زرند خاطرنشان کرد: رول بال ورزشی متشکل از ورزش های اسکیت، بسکتبال و هندبال می باشد که ۶ بازیکن در ۲۰ دقیقه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه رول بالیست های زرندی چندین ماه است تمرین مداوم داشته اند، گفت: فاطمه جباری، فاطمه حسنخانی، فاطمه قلیزاده، فاطمه اسلامی، زهرا قلیزاده، زینب عربپور، مریم زمانی، الهام دهخدادادی، نرجس مومنی و ساجده رحمانی ۱۰ بازیکن تیم رول بال زرند را تشکیل می دهند و حسن پرنگ که استاد بنده نیز بوده است کمک بسیار زیادی به ورزش رول بال شهرستان داشته است.

 

حسینی افزود: نبود تیم رول بال در سطح استان کرمان پس از ۶ سال از راه اندازی ورزش رول بال در کشور یکی از اهداف تشکیل تیم رول بال در زرند بود.

 

وی با اشاره به حمایت های مسئولین از تیم رول بال دختران زرند، بیان داشت: امید است تیم رول بال زرند در سال های آینده با قدرت هرچه تمام تر به مسابقات کشوری اعزام شود.

 

انتهای پیام/