با حضور مسئولین شهرستانی:

۱۴ پروژه عمرانی در زرند افتتاح و کلنگ زنی شد

صبح امروز همزمان با چهارمین روز از دهه فجر ۱۴ پروژه عمرانی در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

صبح امروز همزمان با چهارمین روز از دهه فجر ۱۴ پروژه عمرانی در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

roz chaharom daheh fajr961115 8

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها با بیان اینکه در ابتدا گلخانه ای با مساحت ۵ هزار متر مربع در محور زرند-خانوک با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شد، اظهارداشت: در این گلخانه ۲۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می کنند.

 

وی با عنوان اینکه در ادامه پروژه ها ۵ دکل BTS موبایل با اعبار ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد، تصریح داشت: با افتتاح این پروژه ها بسیاری از همشهریان زرندی از نسل چهارم اینتزنت همراه برخوردار شدند.

 

فرماندار شهرستان زرند خاطرنشان ساخت: امروز همچنین کارخانه ۱۶۰ تنی آسفالت شرکت تعاونی وفاق دهیاران با مساحت ۴ هکتار در ۲۵ کیلومتری محور زرند-رفسنجان کلنگ زنی شد که با افتتاح این کارخانه زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ۵ طرح آسفالت ریزی در مدارس زرند با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان افتتاح شد، ابرازداشت: با افتتاح این پروژه ها ۶۴۰ دانش آموز زرندی از فضای آموزشی مناسب بهره مند شدند.

 

خنجری اضافه داشت: امروز همچنین ۱۸ هزار متر مربع آسفالت ریزی با مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان و ۲۵ متر مربع زیر سازی با مبلغ ۸۰ میلیون تومان در روستای روح آباد زرند افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه در پایان نیز ۲ هزار ۷۰ متر مربع آسفالت روستای بابهویز با اعتبار ۴۸ میلیون تومان افتتاح شد، ادامه داد: نشست مشکلات روستاهای بابهویز و چاهکین در این روستا نیز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/