تقاضای فرماندار زرند از وزیر کار/

مشکل مطالبات کارگران و بازنشستگان بخش زغالسنگ شهرستان را پیگیری نمایید

جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حال برگزاری است.

جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حال برگزاری است.

 

Shora Edari SZ652d01

 

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه (س)، اظهارداشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است؛ شهرستان زرند در سال جاری در دهه فجر ۹۰ طرح مختلف را در بخش های مختلف شهرستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: امسال زمینه اشتغال ۹۰۰ شغل در شهرستان زرند ایجاد شده است و امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم زمینه اشتغال ۱۱۰۰ نفر در این شهرستان ایجاد شوند.

 

وی با وجود حدود ۲۰۰۰۰ اتباع افغانستانی در شهرستان زرند و وجود مشکلاتی که در مورد حضور آنان در زمینه های مختلف ایجاد شده است، بیان داشت: متاسفانه در زمینه کارگران زغالسنگ شهرستان و بازنشستگان شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد و بدون تجمع و بدون اینکه راهی بسته شود حقوق این عزیزان پرداخت نمی شود که از جناب وزیر تقاضا داریم که این موضوع را پیگیری نمایید تا رفع و فصل شود.

 

امام جمعه زرند با تبریک دهه مبارک فجر و اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارداشت: خوشحالیم که با پیگیری مسئولین شهرستان شاهد رشد صنعت در شهرستان هستیم، به جناب آقای ربیعی وزیر محترم اعلام می کنیم که شهرستان زرند یک شهرستان کارگری است اما متاسفانه مشکلات زیادی در پرداخت حقوق این عزیزان وجود دارد که از مقام وزارت تقاضا داریم که مشکل این عزیزان را برطرف نمایند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به وجود همدلی در شهرستان زرند اظهارداشت: متاسفانه وجود مشکلات بالادستی و خارج از شهرستان باعث می شود که فشار ناشی از مشکلات کارگران شهرستان به دوش مسئولین شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس که از نیروهای ارزشی کشور است و نیز فرماندار شهرستان که خود از آزادگان است وارد شود که جا دارد مقام های بالادستی این فشار را از دوش ما بردارند.

 

وی اظهارداشت: مردم شما مسئولین را دوست دارند و شکا باید بتوانیمد با راهنمایی هایی و تلاش هایی که دارید و با ایجاد اشتغال بتوانید وظیفه ی و دین خود را نسبت به مردم تمام کنید.

 

در این جلسه همچنین از کار پته – قالی سرکار خانم مسعود زاده به عنوان یکی از کارآفرین های نمونه شهرستان زرند و استان نیز پرده برداری شد. سرکار خانم مسعودزاده دکتری کارآفرینی دارند که به عنوان یکی از کارآفرین های معلول جسمی حرکتی شهرستان فعالیت های زیادی در زمینه کارآفرینی زنان در شهرستان داشته اند و اثری که از آن پرده برداری شد به عنوان اولین اثر پته – قالی در کشور بود که ایده ای جدید توسط ایشان آماده سازی و عرضه شده بود.

 

انتهای پیام/