رئیس اداره ثبت احوال زرند در گفتگو با صدای زرند:

بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان زرند به دلیل بیماری های تنفسی است/۶۵ هزار کارت ملی هوشمند در زرند صادر شده است

رئیس اداره ثبت احوال زرند با بیان اینکه بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان زرند به دلیل بیماری های تنفسی است، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲ نفر بر اثر بیماری تنفسی جان خود را از دست داده اند.

رئیس اداره ثبت احوال زرند با بیان اینکه بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان زرند به دلیل بیماری های تنفسی است، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲ نفر بر اثر بیماری تنفسی جان خود را از دست داده اند.

 

nakheyi raeis sabt ahval zarand

مجید نخعی در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت شهرستان زرند ۱۴۱ هزار ۸۲۰ نفر می باشد، اظهارداشت: از نظر ولادت جمعیت شهرستان زرند نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 

وی با عنوان اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۹۷۳ ولادت و ۳۸۲ فوت در شهرستان زرند داشته ایم، تصریح داشت: این آمار ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

 

رئیس اداره ثبت احوال زرند با بیان اینکه بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان زرند به دلیل بیماری های تنفسی است، تأکید کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲ نفر بر اثر بیماری تنفسی جان خود را از دست داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار ازدواج کاهش و آمار طلاق افزایش داشته است، خاطر نشان ساخت: از هر ۳/۵ ازدواج در زرند یک ازدواج منجرب به طلاق می شود.

 

نخعی اضافه داشت: از اواخر سال ۹۳ تاکنون ۶۵ هزار کارت ملی هوشمند در زرند صادر شده است و ۳۵ هزار کارت ملی هوشمند دیگر نیز باید صادر شود.

 

وی با بیان اینکه کارت های ملی قدیمی تا پایان سال جاری بیشتر مهلت ندارند، ابرازداشت: ۵ ایستگاه در زرند مجوز دارند تا کارت ملی هوشمند صادر کنند.

 

رئیس اداره ثبت احوال زرند با عنوان اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری ۴ هزار شناسنامه مکانیزه صادر شده است، اذعان داشت: از آغاز طرح مکانیزه شدن شناسنامه ها تاکنون ۲۰ هزار شناسنامه در زرند مکانیزه شده است.

 

وی ادامه داد: نمودار جمعیت شهرستان زرند به سمت کهنسالی پیش رفته است و بیشترین میانگین سنی شهرستان زرند افراد بین ۳۰ تا ۶۵ سال است.

 

انتهای پیام/