رییس دادگستری شهرستان کوهبنان تشریح کرد

ورود مدعی العموم به مشکلات جاده کوهبنان به زرند / نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شناسایی شد

رمضانی زاده رییس دادگستری کوهبنان گفت: با حضور مسئولان نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های منتهی به شهرستان کوهبنان مورد شناسایی قرار گرفته است و بایستی تدابیر لازم در خصوص ایمن سازی جاده‌ها اندیشیده شود.

رییس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با حضور مسئولان نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های منتهی به شهرستان کوهبنان مورد شناسایی قرار گرفته است و بایستی تدابیر لازم در خصوص ایمن سازی جاده‌ها اندیشیده شود.

1375444 828

 

به گزارش صدای زرند، “حسین رمضانی زاده” با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی منتهی به کوهبنان شناسایی شده است، اظهار داشت: علایم هشداردهنده وخط کشی جاده‌های منتهی به شهرستان و نیز تجهیز سیستم روشنایی در معابر درون شهری از نکاتی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

 

وی افزود: مسئولین امر باید درخصوص مشکلات جاده کوهبنان به زرند اقدامات لازم را انجام دهند تا تعداد تصادفات کاهش یابد و موجبات رضایتمندی شهروندان رافراهم سازیم، چراکه اکثر شهروندان ازنامناسب بودن این جاده که باعث مرگ بعضی ازافراد خانواده هایشان شده گلایه‌مند هستند.

 

رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه جلسات شورای پیشگیری ازوقوع جرم به طور منظم تشکیل می‌شود، عنوان کرد: مصوبات این شورا بایستی به صورت جدی پیگیری شود.

 

انتهای پیام/

میزان