امام جمعه ريحان‌ شهر در گفتگو با صدای زرند:

تربیت بدنی از نظر اسلام امری مهم است

امام جمعه ریحان‌شهر زرند با بیان اینکه در هر دوره به نوبه خود ورزشکاری داشته ایم، گفت: تربیت بدنی از نظر اسلام امری مهم است و ما باید بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

امام جمعه ریحان‌ شهر زرند با بیان اینکه در هر دوره به نوبه خود ورزشکاری داشته ایم، گفت: تربیت بدنی از نظر اسلام امری مهم است و ما باید بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

 

mojtehadi

حجت‌الاسلام علی‌اکبر مجتهدی در گفتگو با خبرنگار صدای زرند در ریحان شهر با اشاره به اینکه به همین صورت که اسلام به روح انسان اهمیت داده است به جسم انسان هم اهمیت داده است، اظهارداشت: انسان اگر بدنم سالم داشته باشد امور معنوی، امور روحانی، امور فقهی می تواند خوب رقم بخورد.

 

وی با بیان اینکه در هر دوره به نوبه خود ورزشکاری داشته ایم، تصریح داشت: تربیت بدنی از نظر اسلام امری مهم است و ما باید بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

 

امام جمعه ریحان‌شهر تصریح داشت: قرآن کریم نسبت به امور لازمه هر انسان توجه کرده است و انسانی را موفق می داند که هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی قوت داشته باشد.

 

وی خاطرنشان ساخت: ورزشکارن افرادی متدین و خوب می باشند و غالباََ ورزشکان بی توجه به مسائل معنوی و روحی می باشند اما ورزشکارانی مانند پوریا ولی هم بوده اند که با نفس خود مبارزه کرده اند.

 

وی افزود: یک قهرمان و یک ورزشکار می تواند با نفسش مقابله کند و به بالاترین درجه از ورزش و انسانیت برسد.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: فاطمه نوراللهی  ** انتشار دهنده: احمدرضا ملکی *