در نشست رابطین فرهنگی بنیاد مهدویت مطرح شد:

بلند ترین سکوت افتادن از چشم امام زمان(عج) است/با شعار دادن به امام زمان(عج) نمی شود رسید

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند در نشست رابطین فرهنگی بنیاد مهدویت با بیان اینکه بلند ترین سکوت افتادن از چشم امام زمان(عج) است، گفت: امام زمان(عج) فقط از ما گریه کردن نمی خواهند بلکه ایشان از ما یاری و پشتیبانی می خواهند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند در نشست رابطین فرهنگی بنیاد مهدویت با بیان اینکه بلند ترین سکوت افتادن از چشم امام زمان(عج) است، گفت: امام زمان(عج) فقط از ما گریه کردن نمی خواهند بلکه ایشان از ما یاری و پشتیبانی می خواهند.

 

rabetin farhangi bonyad mahdaviyat960508 4

صبح امروز نشست رابطین فرهنگی بنیاد مهدویت با حضور مدیرعامل بنیاد مهدویت، معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمد زواری” رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند با اشاره به اینکه وقتی شهری می خواهد مهدوی شود باید ادارات آن نیز مهدوی شوند، اظهارداشت: باید نقاطی از ادارات را که بهترین دید را دارد برای امام زمان(عج) اختصاص دهیم.

 

وی ابراز داشت: امام زمان غریب است و با قدم گذاشتن در راه ایشان از ایشان پیروی می کنیم و باعث می شود ایشان نیز ما را یاری کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند با بیان اینکه بلند ترین سکوت افتادن از چشم امام زمان(عج) است، گفت: امام زمان(عج) فقط از ما گریه کردن نمی خواهند بلکه ایشان از ما یاری و پشتیبانی می خواهند.

 

وی اضافه کرد: باید جلسات و کلاس های آموزشی در زمینه امام زمان(عج) در ادارات شهر زرند برگزار شود.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه همه اقداماتی که در زمینه امام زمان(عج) برگزار می شود کشور های دیگر را نابود می کند، تصریح کرد: در جبهه و جنگ هر زمان به مشکل می خوردیم یاد امام زمان(عج) ما را نجات می داد.

 

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند تأکید کرد: با شعار دادن به امام زمان(عج) نمی شود رسید بلکه امام زمان(عج) از ما صداقت، راستگویی و دوری از گناه می خواهند.

 

وی با بیان اینکه عنایت های امام زمان (عج) باعث شده است تا کشور ما در برابر کشور های استکبار جهانی بایستد، اذعان داشت: باید در راه امام زمان(عج) صبوری بکنیم چون که امام زمان(عج) کشوری پیشرو و ساخته شده می خواهند.

 

وی عنوان کرد: امام زمان(عج) پیشرفت اقتصاد ما و اشتغال فرزندان ما را می خواهند.

 

rabetin farhangi bonyad mahdaviyat960508 1

rabetin farhangi bonyad mahdaviyat960508 2

rabetin farhangi bonyad mahdaviyat960508 3

 

انتهای پیام/