فرماندار شهرستان زرند:

فعالیت بنیاد مهدویت نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی در زرند/یأس و نا امیدی در زمینه مهدویت بزرگترین سلاح دشمن است

فرماندار شهرستان زرند گفت: بنیاد مهدویت نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی در زرند و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت باید فعالیت کند.

فرماندار شهرستان زرند گفت: بنیاد مهدویت نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی در زرند و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت باید فعالیت کند.

 

bonyadmahdaviyat va groh tablighi bayan zarand960418 3

صبح امروز نشست بنیاد مهدویت با گروه تبلیغی بیان زرند با حضور فرماندار، مدیر گروه تبلیغی بیان و اعضای بنیاد مهدویت زرند در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه ادارات باید از ساختمان خود بازرسی کنند و یک تابلو را برای مهدویت مشخص کنند، اظهار داشت: باید زرند را به شهر مهدویت تبدیل کنیم و ادارات باید در زمینه مهدویت شرکت کنند و ما نیز به آن ها گواهی مهدویت بدهیم.

 

وی افزود: باید در زرند یک جریان مهدوی اتفاق بیفتد و به دنبال آن در آموزش و پرورش و ادارات دیگر زمینه سازی و گام های مفیدی برای این مهم برداشته شود.

 

وی تاکید کرد: بنیاد مهدویت نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی در زرند و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت باید فعالیت کند.

 

حجت الاسلام “جواد موحدنیا” معاون اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان زرند با بیان اینکه گروه تبلیغی بیان باید مانند برنامه های دیگری که موفق بوده است در زمینه مهدویت نیز ورود پیدا کند و به موفقیت برسد.

 

وی خاطر نشان ساخت: کتاب های مهدویت به کارخانه زغالشویی زرند داده شده است.

 

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید شبهات دانش آموزان و دانشجویان را جمع آوری کنند و در اختیار ما بگذارند تا ما این شبهات را با آن ها در میان بگذاریم.

 

موحدنیا با عنوان اینکه اسرائیل در ۴ مرحله مهدویت کار کرده است، اضافه کرد: انکار مهدویت، تخریب مهدویت، تحریف مهدویت و جایگزینی مهدویت کار کرده اند.

 

حجت الاسلام شیخ “احمد رحمانی” مدیر گروه تبلیغی بیان زرند با اشاره به اینکه باید حوزه علمیه در زمینه مهدویت درگیر شود، بیان داشت: باید مردم را از طریق روحانیون به سمت مهدویت جذب نماییم.

 

وی خواستار ارتباط بیشتر طلاب با بنیاد مهدویت شد و گفت: نیاز است در حوزه های علمیه دوره های آموزشی در خصوص مهدویت برگزار شود تا تسلط طلاب قبل از خواص جامعه بر موضوع مهدویت باشد.

 

وی افزود: یکی از اهداف گروه تبلیغی بیان تربیت پژوهشگر، مبلغ و مدرس در حوزه مباحث مهدویت است تا بتوانند در جامعه روشنگری کنند.

 

“احمد محمدی” شهردار زرند در این نشست با بیان اینکه باید در رده های سنی جوانان،نوجوانان و کودکان در بحث مهدویت کار شود، اذعان داشت: باید در بحث کتاب خانه های مهدوی کار شود تا جونان،نوجوانان و کودکان به مهدویت روی بیاورند.

 

وی با بیان اینکه بحث جایزه از اهمیت زیادی در مهدویت برخوردار است، ادامه داد: باید مسابقاتی با موضوع مهدویت با جوایزی ارزنده برگزار شود تا مردم به سمت مهدویت هدایت شوند.

 

وی توضیح داد: ۹۷ درصد جامعه ما مهدویت را تعبدی پذیرفته است در صورتی که می بایست تحقیقی بپذیرد.

 

وی بیان کرد: بحث یأس و نا امیدی در زمینه مهدویت بزرگترین سلاح دشمن است.

 

bonyadmahdaviyat va groh tablighi bayan zarand960418 2

bonyadmahdaviyat va groh tablighi bayan zarand960418 4

bonyadmahdaviyat va groh tablighi bayan zarand960418 1

 

انتهای پیام/