شهردار زرند:

کمتر از ۴درصد از بودجه کل شهرستان به جمعیت شهر زرند تعلق دارد/سیر نزولی پرداخت عوارض به شهرداری زرند

شهردار زرند گفت: کمتر از ۴درصد از بودجه کل شهرستان به جمعیت شهر زرند تعلق دارد که این امر می تواند خلل های زیادی را به مجموعه خدمات رسان شهرها وارد نماید.

شهردار زرند گفت: کمتر از ۴درصد از بودجه کل شهرستان به جمعیت شهر زرند تعلق دارد که این امر می تواند خلل های زیادی را به مجموعه خدمات رسان شهرها وارد نماید.

 

Mohammadi shahrdar zarand

به گزارش صدای زرند، مهندس محمدی شهردار زرند در نشست مشترک شوراها و دهیاران شهرستان زرند ضمن تبریک ۱۴تیرماه روز دهیاری و شهرداری خواستار توجه بیشتر مسئولین به شهر و شهروندان شد و اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان زرند در چهار شهر ساکنند در صورتی که خدمات دهی به شهرداری ها کمتر از روستا می باشد.

 

مهندس محمدی گفت: کمتر از ۴درصد از بودجه کل شهرستان به جمعیت شهر زرند تعلق دارد که این امر می تواند خلل های زیادی را به مجموعه خدمات رسان شهرها وارد نماید.

 

شهردار زرند افزود: هرچند که ۲۰درصد از جمعیت کل شهرستان در روستاها ساکن می باشند ولی این تعداد نیز خدمات خود را از مجموعه شهر دریافت می کنند و به نوعی ساکن و مالک شهر نیز می باشند .

 

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه خدمات شهرداری از گهواره تا گور می باشد تصریح کرد: باید در بودجه شهر زرند و خصوصاً شهرداریها تجدید نظر اساسی صورت گیرد.

 

وی اضافه کرد: شهرداری ها فاقد یک متولی خاص هستند و فقط یک دفتر امور شهری و روستائی در معاونت عمرانی استانداری دارند که به نظر ما این امر یک نقطه ضعف اساسی برای شهرداریها می باشد.

 

مهندس احمد محمدی با اعلام اینکه متاسفانه در طی چند سال گذشته پرداختهای عوارضی به شهرداری با یک سیر نزولی شدیدی روبرو شده است، ابراز داشت: رکود ساخت و ساز در مجموعه شهر از سوی شهروندان باعث شده است شهرداریها با مشکلات متعددی در خصوص تحقق بودجه های خود روبرو شوند.

 

وی به توسعه کالبد شهر اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان همواره از خدمات شهرداری گلایه می کنند در صورتی که توسعه شهر باعث عقب ماندگی های زیادی در مجموعه شهر شده است.

 

وی خواستار اتحاد بین شوراها و مدیریتهای شهری و دهیاران شد و عنوان کرد: اگر اتحاد و هماهنگی در بین شوراها حاکم شود مطمئناً خدماتی به شهروندان ارائه خواهد شد که غیر قابل توصیف می باشد.

 

وی خواستار پرداخت عوارضات ادارات و نهادهای شهرستان به شهرداری شد و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه شهرداران ، و دهیاران و اعضاهای جدید شورا شاهد رونق بیش از پیش شهرستان زرند باشیم.

 

انتهای پیام/