رئیس جمعیت هلال احمر زرند در گفتگو با صدای زرند:

شهروندان نسبت به تعیین و تکلیف چادرهای امانی و دریافت مدارک هویتی خود اقدام کنند

جمالی زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: شهروندان نسبت به تعیین و تکلیف چادرهای امانی و دریافت مدارک هویتی خود اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: شهروندان نسبت به تعیین و تکلیف چادرهای امانی و دریافت مدارک هویتی خود اقدام کنند.

 

Jamalizade Helalahmar SZs6523d02

“مهدی جمالی زاده” رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی های مکرر همچنان تعدادی از شهروندان نسبت به تعیین تکلیف چادرهای امانی هیچ گونه  اقدامی ننموده اند.

 

وی افزود: باتوجه به زلزله های پی در پی سال گذشته و بنا بر تصمیم مسئولین یک تخته چادر امانی بصورت یک ماهه به منازلی در شهر زرند و روستاهای اطراف که در مرکزیت کانون زمین لرزه ها بود واز نظر استحکام و مقاومت ضعیف قلمداد شد، تحویل داده شد.

 

مسئول هلال احمر زرند گفت: بر اساس ارزیابی تیم های ارزیاب،چادرهای امدادی تحویل افراد شده است و در قبالش مدرک هویتی این افراد گرفته شد.

 

وی ضمن قدردانی از تمامی شهروندانی که اقدام مقتضی را در خصوص چادر امانی خود بعمل آورده اند، اظهار داشت: متاسفانه بعد از گذشت هشت ماه از زلزله های سال گذشته و با وجود اطلاع رسانی های مکرر به ویژه در زمان انتخابات همچنان تعدادی از همشهریان هیچ گونه اقدام لازمی در این خصوص انجام ندادند.

 

ایشان در پایان گفت: طبعا مسئولیت بی توجهی شهروندان در این زمینه برعهده خود افراد می باشد بنابراین خواهشی که از همشهریان گرامی داریم این است که با مراجعه به جمعیت هلال احمر ضمن همکاری لازم نسبت به تعیین و تکلیف چادر امانی خود، ما را در اجرا برنامه ها و تصمیمات  آتی و آینده یاری نمایند تا با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و نیز وجود بلاهای اجتناب ناپذیر طبیعی و غیرطبیعی بتوانیم اقدامات موثر، مناسب و به موقع در زمان حوادث انجام دهیم.

 

انتهای پیام/