امام جمعه زرند

روزه سپری در برابر بلاها و عذاب آخرت است / ۱۵ خرداد مبدا نهضت امام (ره) بود

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با تمسک به آیات و روایت و اشاره به رحلت جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی بیان داشت: حضرت امام (ره) در عصر غیبت کار پیامبری کرد و به مسلمانان ارزش داد. امروز نیز هدایت٬ رهبری و مدیریت بی نظیر حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ساایه جنگ را از کشور برداشته است.

آیین نماز جمعه شهر زرند به امامت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهر و با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با تمسک به آیات و روایت و اشاره به رحلت جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی بیان داشت: حضرت امام (ره) در عصر غیبت کار پیامبری کرد و به مسلمانان ارزش داد. امروز نیز هدایت٬ رهبری و مدیریت بی نظیر حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ساایه جنگ را از کشور برداشته است.

 

Ebrahimi Zarandوی با محکوم کردن حرکت زشت توهین و جسارت به حوزه علمیه در زرند از حضور پرشور مردم شهرستان زرند پای صندوق های رای تشکر کرد و گفت: متاسفانه شاهد حرکت های زشت و بی حرمتی و توهین هایی بودیم که این حرکات را نه اصولگراها می پسنده نه اصلاح طلبان. انتخابات یعنی آزادی و هر کس به هرکسی که دلش می خواهد رای می دهد.

 

وی در اولین جمعه ماه رمضان در مورد فضیلت این ماه بندگی گفت: روزه سپری در برابر آتش جهنم است و به واسطه روزه انسان از آتش جهنم نجات پیدا می کند همان طورکه در دنیا انسان با سلاح ها٬ خود از بلاها حفظ می کند روزه هم سلاح و سپری در برابر بلاها و عذاب آخرت است.

 

وی افزود: با روزه گرفتن انسان هوای سرکش درون خود را رام می کند تا معاصی را انجام ندهد و به یاد قیامت باشد زیرا دلیل اصلی گناه و تبهکاری انسان فراموشی قیامت و روز جزاء است.

 

وی ادامه داد: در ماه رمضان درب رحمت خداوند باز است تا گنهکاران را ببخشد پس چه خوب است خودمان را با استغفار در مسیر رحمت بی کران الهی قرار دهیم.

 

امام جمعه با عرض تسلیت پیشاپیش وفات حضرت خدیجه (س) و رحلت جانگداز امام (ره) و قیام ۱۵خرداد به همه شیعیان٬ اظهار کرد: امام (ره) در عصر غیبت کار پیامبری کرد و استکبار خون خوار جهانی را سرنگون و به همه مسلمانان بخصوص ایرانیان عزت داد. ما هرچه داریم از شهدا و امام (ره) داریم و ۱۵خرداد مبدا نهضت امام (ره) بود.

 

وی اصول اصلی قیام امام خمینی را توجه به اسلام ناب محمدی و توجه به ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: بعد از رحلت امام (ره) عزیز کسی غیر از مقام عظمای ولایت _الامام خامنه ی (حفظه الله)_ صلاحیت رهبری مردم را نداشت همین طور که آیت الله بهاءالدینی اعلام کردند صلاحیت رهبری را فقط ایشان دارند و امروز هم با نگاهی به اطراف ایران که دشمن هجوم آورده و اطراف ایران را جهنم کرده به خوبی به مدیریت بی نظیر رهبری ایران پی می بریم.

 

انتهای پیام/