فرمانده انتظامی زرند خبر داد

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۵ فقره سرقت در زرند

سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند از دستگیری باند سارقان حرفه ای با ۵فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری باند سارقان حرفه ای با ۵فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

chokani


به گزارش صدای زرند، سرهنگ”نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی افزایش  وقوع سرقت اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه محمداباد این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری مظنون اصلی پرونده که فردی سابقه دار و حرفه ای است شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان این که سارق، متاسفانه اهل کشور افغانستان می باشد، اشاره کرد: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان دلالت داده شد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی های فنی و تخصصی، متهم با مشاهده مستندات و مدارک اکتشافی پلیس لب به اعتراف گشوده و به همدستی ۳نفر دیگر از جمله دو ایرانی و یک افاغنه که به ۵فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

 

سرهنگ چوگانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

وی در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری از اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر متعارف افراد موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۲۱۸۷۰۵۳ پلیس آگاهی اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

 

انتهای پیام/