فرماندار زرند خبر داد:

افرادی که شناسنامه آنان در گرو هلال احمر زرند است برای دریافت شناسنامه های خود اقدام کنید

خنجری فرماندار زرند با بیان اینکه داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات الزامی است، گفت: افرادی که شناسنامه آنان در پی دریافت چادر امانی در گرو هلال احمر زرند است برای دریافت شناسنامه های خود اقدام کنید.

فرماندار زرند با بیان اینکه داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات الزامی است، گفت: افرادی که شناسنامه آنان در پی دریافت چادر امانی در گرو هلال احمر زرند است برای دریافت شناسنامه های خود اقدام کنید.

 

khanjeri

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند با بیان اینکه داشتن شناسنامه عکس دار برای شرکت در انتخابات الزامی است، اظهار داشت: شهروندانی که در پی زلزله های مهر و آبان ماه ۹۵ با ارائه مدارک هویتی چادر به صورت امانی تحویل گرفتند برای شرکت در انتخابات باید نسبت به دریافت شناسنامه خود اقدام کنند.

 

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته آن دسته چادرهایی که مورد استفاده همشهریان می باشد و احتیاج دارند با نازلترین قیمت در اختیار خانوارها قرار می گیرند.

 

“مهدی جمالیزاده” رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از تعیین و تکلیف چادر های امانی شهرستان خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر آمادگی دریافت چادرهای امانتی را دارد تا مدارک هویتی این افراد پس داده شود.

 

وی گفت: افراد می تواند تنها با واریز مبلغ یکصد هزار تومان به شماره حساب ۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴ بانک ملت با نام خود شخص تحویل گیرنده و به ازای رسید واریزی مدارک هویتی خود را از جمعیت تحویل بگیرند.

 

همچنین طبق گفته های فرماندار زرند هماهنگی های لازم برای همکاری کامل برای تعویض کارت شناسایی افرادی که شناسنامه آنان در گرو این چادرها می باشند نیز با هلال احمر انجام شده است تا افراد بتوانند در انتخابات پییش رو شرکت داشته باشند.

 

صدای زرند از تمامی کسانی که شناسنامه خود را به این دلیل در اختیار ندارند تقاضا دارد برای حضور چشم گیر و دشمن شکن پای صندوق های رای حتما امروز برای دریافت مدارک هویتی خود اقدام نمایید.

 

انتهای پیام/