مدیر آموزش وپرورش زرند:

شورای دانش آموزی، بازوی مشارکتی مدیر در مدرسه است

کاظمی مدیر آموزش وپرورش زرند با اشاره به نقش وجایگاه شورای دانش آموزی در مدارس گفت: شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن مهم در تصمیم گیری و بازوی مشارکتی مدیر در مدرسه است.

مدیر آموزش وپرورش زرند با اشاره به نقش وجایگاه شورای دانش آموزی در مدارس گفت: شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن مهم در تصمیم گیری و بازوی مشارکتی مدیر در مدرسه است.

 

kazemi


به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند در نشست هم اندیشی روسای شوراهای دانش آموزی مدارس زرند با تبریک هفته نکوداشت مقام معلم با اشاره به اهداف و برنامه های شورای دانش آموزی مدارس، گفت: شورای دانش آموزی مدارس بعنوان بازوان توانمند برای مدیران ، می توانند باعث رشد و توسعه همه جانبه مدارس شوند.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند افزود: شورای دانش آموزی ظرفیت مناسبی جهت  انجام فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان و تمرینی جهت نقش آفرینی در جامعه می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت شورای دانش آموزی در جامعه پذیر کردن دانش آموزان، گفت: شوراهای دانش‌ آموزی عرصه‌ ای برای تمرین مشارکت در جامعه‌ ای کوچک به نام مدرسه است که می‌ تواند معنی و مفهوم واقعی آزادی را برای جوانان و نوجوانان جا بیاندازد.

 

کاظمی تصریح کرد: یکی از فرصت هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه های به ظهور رساندن توانمندی های بالقوه آنان را فراهم می کند شورای دانش آموزی است.

 

“سید سیف الله مهدیزاده” معاون پرورشی وتربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش زرند با برشمردن اهداف شورای دانش آموزی، گفت : این برنامه ها درراستای آشنائی دانش آموزان با فعالیت های اجتماعی برگزار می شود تا دانش آموزان نقش های اجتماعی فردای خود را تمرین نمایند.

 

مهدیزاده خاطر نشان کرد: هدف گذاری، برنامه ریزی و پیگیری مصوبات باید سرلوحه برنامه های شورای دانش آموزی در مدارس باشد.

 

وی با اشاره به جایگاه شورای دانش آموزی، افزود: از نظر قانونی شورای دانش‌ آموزی یکی از ارکان مهم مدرسه است که در کنار بقیه ارکان مدرسه مثل شورای معلمان،‌ مدیر، انجمن اولیا و مربیان قرار دارد.

 

به گزارش صدای زرند، نشست روسای شورای دانش آموزی مدارس در سالن جلسات مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند برگزار شد و در پایان رؤسای شورای دانش آموزی مدارس، انتظارات و مشکلات مدارس خود را بیان نمودند.

 

انتهای پیام/