رئیس دادگستری زرند:

تخریب و بداخلاقی های سیاسی از اهداف دشمن است

حجت‌الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی زرند گفت: باید تخریب و بداخلاقی سیاسی را از اهداف دشمن بدانیم و خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم و آب به اسیاب دشمن نریزیم.

رئیس دادگستری زرند در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی زرند گفت: باید تخریب و بداخلاقی سیاسی را از اهداف دشمن بدانیم و خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم و آب به اسیاب دشمن نریزیم.

 

mohammadi

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی زرند، اظهار داشت: آنچه در هر انتخاباتی مهم است، اصل حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

حجت‌الاسلام محمدی ابراز داشت: این حضور به منزله یک رفراندوم و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و شهداست که موجب امید و خوشحالی دوستداران انقلاب و یاس و سرخوردگی دشمنان خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: آنچه باید در راستاى منافع ملى به‏ جد رعایت شود، وحدت، پرهیز از دو یا چند قطبى‏‌هاى کاذب و افراطى است که گاهى سبب مى‌‏شود با عبور از خطوط قرمز، زمینه سوءاستفاده براى دشمنان و حتى ضدانقلاب فراهم شود که در این‏ صورت ممکن است فرصت اقتداربخش انتخابات به تهدید و یا فتنه ‌اى مرموز مدنظر بدخواهان ملت تبدیل شود.

 

رئیس دادگستری زرند گفت: ما در این انتخابات با خطر نفوذ مواجه هستیم و دشمن با ترفندهای مختلف قصد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را دارد و دندان‌های تیز شیطان بزرگ و شیاطین غربی می‌خواهند در انتخابات مردم را به جان هم اندازند.

 

وی تصریح کرد: باید تخریب و بداخلاقی سیاسی را از اهداف دشمن بدانیم و خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم و آب به اسیاب دشمن نریزیم.

 

این مقام قضائی با بیان اینکه قوه قضاییه وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و با داوطلبان متخلف با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد، افزود: کاندیداهایی که صلاحیت آنان تایید و به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی می‌شوند، تخریب و هتک حرمت به آنان در فضاهای مختلف اجتماعی و مجازی جرم محسوب و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی انجام می‌شود.

 

وی با تاکید بر تلاش و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ابراز داشت: مردم ولایتمدار با مشارکت حداکثری خود در این صحنه انتخابات بار دیگر اهداف پلید دشمن را از بین می‌برند و با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.

 

انتهای پیام/