رئیس دادگستری زرند اعلام کرد:

رفتار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها در زرند رصد می‌شود

حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند در جلسه شورای اداری زرند، گفت: با دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها را رصد می‌کنیم.

رئیس دادگستری زرند در جلسه شورای اداری زرند، گفت: با دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها را رصد می‌کنیم.

 

mohammadi dadkostari

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه شورای اداری زرند با اعلام اینکه رفتار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها رصد می‌شود،گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر اقتدار و صلابت نظام است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: با دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها را رصد می‌کنیم و بدون شک در صورت مشاهده تخلف، متخلفان برابر ضوابط اعمال قانون می‌شوند.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نامزدها و حامیان آنها ضمن رعایت ضوابط و مقررات از هرگونه تخریب یکدیگر و اظهارنظری که موجب ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه می‌شود پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: حضور در انتخابات علاوه بر آنکه وظیفه‌ای سیاسی اجتماعی است تکلیف دینی و شرعی نیز به‌شمار می‌آید که بی‌شک دین اسلام هرگز به ما اجازه نمی‌دهد به آینده خود و کشورمان بی‌اعتنا باشیم و از کنار هر اتفاق مهمی که در جامعه اسلامی روی می‌دهد به‌سادگی عبور کنیم.

 

وی حضور حداکثری و با درصد بالای مردم این شهرستان در انتخابات گذشته را افتخاری بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: این بار نیز مردم به‌دور از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و یاوه‌گویان خواهند زد.

 

رئیس دادگستری زرند خطاب به مجریان برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برگزاری انتخابات در فضای سالم، با نشاط و در چارچوب قانون باشد و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، رأی مردم را حق‌الناس بدانند.

 

انتهای پیام/