توسط پروژه زرند شهری برای کودکان:

کارگاه آموزشی سفالگری مربیان پیش‌دبستانی‌های زرند برگزار شد

کارگاه آموزشی سفالگری به‌منظور توانمند‌سازی تسهیلگران و مربیان پیش‌دبستانی‌های زرند توسط پروژه “زرند، شهری برای کودکان” طی یک روز در تماشاخانه شهر زرند با حضور ۲ نفر از اساتید این رشته و شرکت ۲۳ نفر از مربیان زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، کارگاه آموزشی سفالگری به‌منظور توانمند‌سازی تسهیلگران و مربیان پیش‌دبستانی‌های زرند توسط پروژه “زرند، شهری برای کودکان” طی یک روز در تماشاخانه شهر زرند با حضور ۲ نفر از اساتید این رشته و شرکت ۲۳ نفر از مربیان زرند برگزار شد.

 

در این کارگاه یک روزه توضیحاتی در زمینه خلاقیت بصری، شیوه‌های برخورد با خلاقیت کودکان، تاریخچه سفال در ایران، کرمان و زرند و خلاقیت کار با گل و انواع تکنیک‌ها به صورت تئوری به شرکت کنندگان داده شد.

 

همچنین در بخش عملی این کارگاه با در اختیار قرار دادن گل و ابزار، شرکت‌کنندگان انواع تکنیک‌های سفالگری را به صورت عملی کار کرده و مطابق خلاقیت خود انواع طرح‌های و کتیبه‌های سفالی را ساختند.

 

به گزارش صدای زرند، مربیان این کارگاه قرار است در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در طرح «زیباسازی فضای شهری توسط کودکان» و ساخت نمادهای شهری با طرح‌های سفالی، کودکان را تسهیلگری نمایند.

 

IMG 8587

IMG 8588

IMG 8589

IMG 8590

IMG 8600

IMG 8604

IMG 8608

IMG 8611

IMG 8614

IMG 8616

 

انتهای پیام/