در آستانه 11 اردیبهشت منتشر شد؛

پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

خنجری فرماندار شهرستان زرند طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

فرماندار شهرستان زرند طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

khanjeri karkar

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

آبادانی این مرز و بوم مرهون دستان توانای کارگرانی است که بازوان حرکت جامعه به سوی رشد و شکوفایی می باشند. آنانکه بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه تولید و استقلال مملکت تلاش می‌کنند.و همواره کشور را به سمت خودکفایی رهنمون می سازند، تلاشگران عرصه‌ی اقتصادی.

قطعاً هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران استفاده می نماید، به توسعه و پیشرفت بیشتری دست خواهد یافت چرا که بخش عظیمی از پیشرفت‌های هرکشور در مسیر اقتصادی به برکت ایثار و مجاهدت این قشر سختکوش می باشد.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرند، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت ،روز کارگر را به همه کارگران و به‌ویژه کارگران خدوم و تلاش گر شهرستان زرند تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال وتولید نامگذاری شده بتوانیم دست در دست هم داده و ضمن دفاع از ارزش های نظام، راه توسعه و پیشرفت کشور را بیش از پیش هموار سازیم. از خداوند متعال یرای تمامی این عزیزان سلامتی و شادکامی آرزومندم.»

 

انتهای پیام/