به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار;

دلنوشته زیبای همسر و دو فرزند زنده یاد سرهنگ پاسدار عباس ایزدی

همسر و دو فرزند خادم الحسین (علیه السلام) زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج “عباس ایزدی” که ۱۸ دی ماه ۹۵ در اثر تصادف بنز ۱۰ تن با پژو پارس در جاده کوهبنان – زرند در حوالی کیانشهر درگذشت دلنوشته ای زیبا به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در اختیار پایگاه خبری صدای زرند قرار داده اند.

abbas izedi

 

به گزارش صدای زرند، همسر و دو فرزند خادم الحسین (علیه السلام) زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج “عباس ایزدی”  که ۱۸ دی ماه ۹۵ در اثر تصادف بنز ۱۰ تن با پژو پارس در جاده کوهبنان – زرند در حوالی کیانشهر درگذشت دلنوشته ای زیبا به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در اختیار پایگاه خبری صدای زرند قرار داده اند.

متن این دلنوشته به شرح زیر است:

 

«السلام علیک یا ابا عبدالله

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( ودر راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ وهرگز تغییر وتبدیلی در عهدوپیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

شکفتن نهال انقلاب و بارور شدن این درخت تناور، امروز، مدیون ایثار و فداکاری عمارهایی است که در میدان های سخت وحساس ودر سقیفه هایی که کمر به خم کردن این نهال بسته اند، بابصیرت پای امام و ولیشان مانده اند وشجاعانه در مقابل فتنه های رنگین ،قد علم کردند تا امروز پرچم این انقلاب را به دستان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و صاحب اصلیش امام عصر (اروحنا الفداء ) تقدیم کنند.

یکی از یارانی که مالک وار پای علی زمان ایستاد، خادم الحسین (علیه السلام) زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج عباس ایزدی فرمانده فقید سپاه کوهبنان بود.

وی از بدو ورود به نهاد مقدس سپاه با سلاح اخلاص و اخلاق نیکو و مناصب مدیریتی را در رده های مختلف طی نمود و قریب به دو دهه خدمت خاضعانه و خالصانه در جهت تحقق آیه شریفه (وان الارض یرثها عبادی الصالحون ) به امام شهیدان پیوست و امروز تشکر و سپاس از زحمات این بزرگمرد که زندگی خود را وقف اعتلای اسلام ناب و پیشبرد اهداف والای انقلاب بر پایه مدیریت جهادی نمود؛ سخت است و از آن سخت تر اینکه در زمان تقدیر از ایشان، در سالروز ولادت با سعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار در بین ما حضور ندارد، اما چه می شود کرد که باید در مقابل مشیت الهی سر تسلیم فرود آوریم و این دوری جانکاه را بپذیریم هر چند یاد و نام او در بینمان و خاطره مجاهدت های کثیر وی در مسیر ولایت هنوز در اذهان مردم و بسیجیان این دیار باقی است.

در پایان ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار به همه پاسداران، بسیجیان و سبزپوشان حریم ولایت یاد و خاطره شهدای پاسدار خصوصا زنده یاد حاج عباس ایزدی را گرامی می داریم و به روح و روان همه آنها سلام و صلوات می فرستیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
از طرف فرزندان دانیال، مهزیار و همسر

خادم الحسین (علیه السلام) زنده یاد سرهنگ پاسدارحاج عباس ایزدی»

 

انتهای پیام/