نشست کمیته جامعه ایمن زرند عنوان شد:

باید در راستای اهداف جامعه ایمن قدم برداریم / فوت ۴۷ نفر زرندی در اثر سوانح و حوادث رانندگی در سال ۹۵

اولین نشست کمیته جامعه ایمن شهرستان زرند در سال ۹۶ با حضور خنجری فرماندار و برخی مدیران اجرایی این شهرستان در فرمانداری زرند برگزار گردید.

اولین نشست کمیته جامعه ایمن شهرستان زرند در سال ۹۶ با حضور خنجری فرماندار و برخی مدیران اجرایی این شهرستان در فرمانداری زرند برگزار گردید.

 

komite iman zarand 1


به گزارش صدای زرند ، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در اولین نشست کمیته جامعه ایمن شهرستان درسال ۹۶، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ما باید در راستای اهداف جامعه ایمن قدم برداریم.

 

وی نقش جامعه ایمن را در پیشگیری از حوادث مهم ارزیابی کرد و افزود: هرچند ما برای داشتن جامعه ی ایمن تلاش کنیم ولی این مردم هستند که باید فرهنگ صحیح رانندگی را بیاموزند چرا که بخشی از حوادث برعهده رانندگان می باشد، آنها ملزم به رعایت قوانین ومقررات بوده و می توان گفت بخش مهم پیشگیری از حوادث با خود مراقبتی قابل دستیابی است.

 

فرماندار زرند به اشاره به خسارات ناشی از حوادثی که سالانه جامعه و نظام سلامت کشور متحمل می شود، خاطرنشان کرد: با گرم شدن هوا واستفاده خانواده ها از فضاهای تفریحی باید به استاندارسازی وسایل بازی کودکان در پارک ها و شهربازی نیز توجه ویژه شود و مسئولین باید طی یک ماه آینده اقدام با جمع آوری وسایل فرسوده و غیر استاندارد پارک ها اقدام نمایند.

 

خنجری تاکید کرد: در زمینه آموزش و ارتقاء فرهنگ ایمنی مردم و مداخله در خصوص رفع نقاط حادثه خیز، اقداماتی به شکل مستمر در طول سال، برنامه ریزی و اجرا شود.

 

بهاالدینی مسئول دبیرخانه جامعه ایمن شهرستان زرند در ادامه گفت: متاسفانه در سال ۹۵ شاهد فوت ۴۷ نفر از همشهریان در اثر سوانح و حوادث رانندگی بودیم، که تعداد ۲۰ مورد از این فوتی ها درجاده های خارج از شهرستان اتفاق افتاده است و نسبت به سال ۹۴ تعداد بیشتری از همشهریان در تصادفات از دنیا رفته اند.

 

انتهای پیام/