جانشین فرماندهی انتظامی زرند:

برگزاری انتخابات در فضایی کاملا امن و سالم با توان کامل تمامی نیروهای نظامی و انتظامی

سرگرد ترابی جانشین فرماندهی انتظامی زرند گفت: نیروی انتظامی زرند با بکارگیری و توان تقریبا تمامی نیرو در سطح شهرستان آمادگی دارد تا انتخاباتی امن با همکاری مردم و دستگاه‌های ذیربط برگزار کند.

جانشین فرماندهی انتظامی زرند گفت: نیروی انتظامی زرند با بکارگیری و توان تقریبا تمامی نیرو در سطح شهرستان آمادگی دارد تا انتخاباتی امن با همکاری مردم و دستگاه‌های ذیربط برگزار کند.

 

torabi niroentezami 1

سرگرد “صمدالله ترابی” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهار کرد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آمادگی کامل نیروهای انتظامی شاهد برگزاری انتخابات در فضایی کاملا امن و سالم خواهیم بود.

 

وی افزود: مسئولیت حفاظت از صندوق‌های رأی با نیروی انتظامی است و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آمادگی کامل نیروها شاهد برگزاری انتخابات در فضایی کاملا امن و سالم خواهیم بود.

 

ترابی اضافه کرد: از مدت ها قبل نیروی انتظامی برنامه‌های دقیقی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات انجام داده است و حتی آمادگی‌های لازم را داشتیم تا در صورت بروز تحرکات خاص پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، براساس قانون عمل کنیم که خوشبختانه هیچ اتفاق قابل توجهی رخ نداد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی زرند در پایان با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی با مردم خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز تمام تلاش خود را بکار ببرند تا در کنار هم انتخابات پیش رو را به نحواحسن بدون کوچکترین مشکلی به پایان برسانیم و هر ستادانتخاباتی فقط از جناح خود همایت کنند و با بقیه رقبا کاری نداشته باشند یا خدایی ناکرده حرکات ناشایست و تحریک آمیز که در خور مردم عزیز و شهید پرور زرند نمی باشد را انجام ندهند.

 

انتهای پیام/