معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش زرند:

جامعه امروز نیازمند تعلیم و تربیت در تراز انقلاب و اسلام است

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش زرند گفت: تعلیم وتربیت جامعه امروزی بایستی در تراز انقلاب واسلام باشد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام سیف الله مهدیزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش زرند در مراسم صبحگاه اداری این مدیریت با تاکید بر اهمیت تربیت صحیح در دین اسلام گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان باید به گونه ای تربیت شوند که افکار غربی و مسموم نتواند جایگزین افکار اسلامی شود.

 

seifollah mehdizadeh

 

وی با تاکید بر لزوم الگوپذیری از رسول اکرم افزود: پیامبر اسلام در حقیقت یک مربی واقعی است و ما باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه دین اسلام به امور تربیتی بسیار تأکید کرده است، اظهار داشت: در واقع توجه به مقوله تربیت عنصری مهم برای سعادت بشری است.

 

وی ادامه داد: باید دید خود را نسبت به آموزه‌های قرآنی و راه و رسم اولیاء خداوند و امامان(ع) عمیق‌تر کنیم و تلاش کنیم آنها را بهتر بشناسیم و  دانش‌آموزان را که جامعه هدف ما هستند، را بشناسانیم.

 

معاون پرورشی وتربیت بدنی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه مبنی بر اینکه هیچ ارثی مانند ادب نیست، بیان کرد: تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت می‌توانند با عمل و رفتار صحیح خود این ارث مهم را به اقشار مختلف مردم وبه ویژه دانش‌آموزان مدارس انتقال دهند.

 

وی با تأکید بر ارتقای فرهنگ دینی در جامعه، تصریح کرد: اسلام دینی است که اگر به صورت همه‌جانبه به دستورات آن پرداخته شود، انسان به نهایت کمال می‌رسد.

 

انتهای پیام/