فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند:

بیش از ۸۷ درصد کارکنان استخدام میدکو در زرند بومی می باشند

خنجری فرماندار زرند گفت: با توجه به حساسیتی که برخی از افراد نسبت به غیربومی بودن نیروهای استخدامی شرکت مادرتخصصی میدکو دارند در این زمینه از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در این زمینه استعلام گرفتیم که بنا به گزارش این نهاد در حال حاضر از مجموع نیروهای استخدامی جذب شده در این شرکت بیش از ۸۷ درصد بومی شهرستان زرند می باشند.

فرماندار زرند گفت: با توجه به حساسیتی که برخی از افراد نسبت به غیربومی بودن نیروهای استخدامی شرکت مادرتخصصی میدکو دارند در این زمینه از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در این زمینه استعلام گرفتیم که بنا به گزارش این نهاد در حال حاضر از مجموع نیروهای استخدامی جذب شده در این شرکت بیش از ۸۷ درصد بومی شهرستان زرند می باشند.

 

khanjeri farmandar

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند، گفت: طبق اعلام اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان در حال حاضر ۱۲۸۶ نفر در واحدهای تحت مدیریت شرکت میدکو به صورت رسمی استخدام می باشند که از مجموع این تعداد ۱۱۲۳ نفر بومی شهرستان زرند، ۱۴۶ نفر بومی استان و ۱۷ نفر از خارج استان می‌باشند.

 

وی گفت:‌ ۴۹۲ نفر در کارخانه کک سازی فولاد زرند ایرانیان جذب شده اند که ۴۲۹ نفر از بین افراد بومی شهرستان زرند، ۵۸ نفر بومی استان و تنها ۵ نفر از این افراد از خارج استان می باشند.

 

خنجری با بیان اینکه منظور از بومی بودن افرادی است که ساکن و اهل شهرستان زرند (از حمیدیه تا سیریز و نزدیک کوهبنان) می باشند، افزود: در پروژه فولادسازی تعداد کارکنان استخدامی در حال حاضر ۵۲ نفر می باشند که ۲۰ نفر آنها بومی شهرستان زرند، ۲۶ نفر بومی استان کرمان و تنها ۶ نفر از خارج استان می باشند و تنها د ر این پروژه است که در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد افراد غیربومی می باشند که قرار است تا پایان اسفندماه افراد دیگری نیز جذب این سیستم شوند که بخش زیادی از آن ها بومی شهرستان خواهند بود.

 

وی تعداد کارکنان فعال در کارخانه های کنسانتره و گندله سازی را نیز ۶۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۵۱ نفر از کارکنان فعال در این کارخانجات از افراد بومی شهرستان زرند می باشند که این مقدار بیش از ۹۰ درصد کل کارکنان را شامل می شود و تنها ۵۶ نفر از کارکنان این کارخانجات غیربومی می باشند که از این ۵۶ نفر نیز ۵۲ نفر بومی استان کرمان می باشند.

 

فرماندار زرند همچنین با بیان اینکه معدن خمرود نیز چند ماهی هست که با مدیریت شرکت میدکو فعال شده است گفت: در این معدن در حال حاضر ۱۸ نفر در حال فعالیت می باشند که ۱۰ نفر از این افراد بومی شهرستان زرند بوده و تنها ۲ نفر از این افراد از خارج استان می باشند.

 

انتهای پیام/