در جلسه توجیهی مدیران سایت های خبری زرند مطرح شد;

رسانه ها نقش زیادی در امنیت شهری دارند/ پیگیر راه اندازی پلیس فتا در زرند هستیم

سرهنگ چوگانی فرمانده نیروی انتظامی زرند در جلسه کمیسیون اطلاع رسانی و افکار عمومی و توجیهی مدیران سایت های خبری زرند، گفت: یک رسانه نقش زیادی در امنیت شهری دارد که این موضوع اهمیت دقت نظر و توجه به واقعیات را برای شما بالا می برد.

صبح امروز اولین جلسه کمیسیون اطلاع رسانی و افکار عمومی و توجیهی مدیران سایت های خبری در سال ۹۶ در سالن کنفرانس ستاد نیروی انتظامی شهرستان زرند برگزار شد.

chokani

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر و عرض خیرمقدم گفت: شکی نیست اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند و مسئولیت خطیری بر عهده دارند و یک رسانه نقش زیادی در امنیت شهری دارد که این موضوع اهمیت دقت نظر و توجه به واقعیات را برای شما بالا می برد.

وی ضمن تاکید در دقت نظر برای تهیه اخبار، گفت: در تهیه اخبار انتخاب تیتر بسیار تاثیرگذار است که نباید به دلیل تعجیل در کار به طور ناخواسته موجب تضعیف حق پلیس و خدمات شبانه روزی این نهاد شوید.

فرمانده نیروی انتظامی زرند افزود: جو شهرستان زرند از حساسیت بالایی در انتشار اخبار برخوردار است اما فراموش نشود که باید دقت نظر کافی در انتشار به موقع اخبار را مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان زرند از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: انتشار اخبار در احساس امنیت تاثیر بسزایی دارد که امیدوایم با همکاری شما بتوانیم امنیتی در خور مردم زرند است ایجاد کنیم.

چوگانی گفت: انتشار زحمات مامورین نیروی انتظامی را از شما رسانه ها تقاضا داریم زیرا عامه مردم ذهنیتی که از نیروی انتظامی دارند بیشتر گشت فیزیکی است که در خیابان ها می بینند اما متاسفانه بسیاری از مردم نمی دانند چه زحمت هایی توسط کلانتری، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و… کشیده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی زرند با بیان اینکه در سال ۹۵ شاهد کاهش وقوع ۸ درصدی سرقت ها بودیم، اظهارداشت: انتشار برخی اخبار مرتبط با نیروی انتظامی به سرعت امکان پذیر نیست زیرا ما بدنبال انعکاس واقعیت خبر هستیم که باید به صورت دقیق و با صحت بالا منتشر شود.

سرگرد “مجید پورسلطانی” رییس پلیس پیش پیشگیری نیروی انتظامی شهرستان زرند نیز در این جلسه نیز گفت: نقش رسانه ها در بحث اطلاع رسانی برجسته است و خوب است که ما بتوانیم در بحث فرهنگ سازی همکاری بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: با تلاش فرماندهی نیروی انتظامی زرند درصدد هستیم تا در شهرستان زرند پلیس فتا راه اندازی شود و به صورت ویژه این فضای مجازی رصد و کنترل می شود.

tojihi niroentezami 96 2

tojihi niroentezami 96 3

tojihi niroentezami 96 4

انتهای پیام/