مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند :

مهمترین وظیفه آموزش و پرورش در بحث اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه شورای اداری سال جدید ، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال را فرهنگ سازی دانست.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” در اولین جلسه شورای اداری مدیریت آموزش وپرورش در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و ماه پر برکت رجب، با اشاره به شعار سال ۹۶ (اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال ) برنامه ریزی و مدیریت منسجم را در اجرای برنامه های اقتصادی مورد تأکید در دستگاه عظیم و با ارزش آموزش وپرورش دانست.

 

jaleseh eghtesad moghavemati amozesh va parvareh

 

مدیر آموزش وپرورش زرند، صرفه جویی ۷۰۰ میلیارد ریالی در بحث تعمیر وتجهیز وسایل اسقاطی مدارس زرند را نمونه عینی اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: همه ی فرهنگیان و دانش آموزان وظیفه دارند شعار سال ۹۶ مطرح شده توسط مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و تا حد توان به آن جامه عمل بپوشند .

 

کاظمی عملکرد مدیریت را در سال ۹۵ خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در تمامی حوزه ها عملکرد شهرستان زرنددر ارزیابی های استانی قابل قبول بوده و طبق گقته کارشناسان اداره کل حضور دانش آموزان در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری چشمگیر بوده و رتبه های برتر استانی را کسب نموده است.

 

وی به اقدامات انجام شده در مقطع ابتدایی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته، در این حوزه وبه همت وتلاش معاون،کارشناسان آموزش ابتدایی، ۳۵هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت ویژه آموزگاران وکارکنان حوزه ابتدایی برگزار شده است.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند توزیع بیش از ۵هزار جلد کتاب با عناوین مختلف در شهر وروستا، حذف مجتمع های آموزشی، تفکیک جنسیتی دو مدرسه در روستای ده چنار وسلیمان آباد بخش مرکزی زرند، افتتاح دو مدرسه خیر ساز، اجرای طرح جابر بن حیان، آموزش عملی نماز در مدارس ابتدایی،جذب بیش از ۲۵۰۰ نفر نو آموز در خصوص تهیه کتاب قصه های مرادی کرمانی و قرار گرفتن حوزه ابتدایی زرند در بین ۵ شهرستان برتر استان را از اهم فعالیت های این حوزه در مدیریت آموزش وپرورش زرند برشمرد.

 

وی همچنین به اهم فعالیت های انجام شده در حوزه متوسطه در سال گذشته اشاره کرد وگفت: با تلاش شبانه روزی معاون، کارشناسان آموزش متوسطه ومعلمان، این حوزه رتبه چهارم در استان را به خود اختصاص داد.

 

کاظمی از تجلیل ۲۲نفر دانش آموز در امتحانات نهایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ۴۴نفر از دانش آموزان این شهرستان رتبه زیر هزار کنکور را به خود اختصاص دادند.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند، راه اندازی ۵رشته جدید در هنرستان های فنی وحرفه ای، راه اندازی سالن مطالعه، راه یابی ۱۸نفر هنر جو به مسابقات استانی، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی را از اهم فعالیتهای انجام شده در حوزه آموزش متوسطه آموزش وپرورش زرند عنوان کرد.

 

انتهای پیام/