معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

فرد ۳۲ساله متجاوز به عنف در کرمان به دار مجازات آویخته شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اجرای حکم اعدام متجاوز به عنف(و.ف)در شهر کرمان خبر داد وافزود: وی جرائم متعددی از جمله زنای به عنف، عمل منافی عفت، سرقت مقرون به آزار و ورود به عنف در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود.

به گزارش صدای زرند، “امینه سالاری” معاون دادستان عمومی و انقلابی مرکز استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر گفت: نامبرده فردی ۳۲ساله ،دارای سابقه کیفری، متهم به ارتکاب ۲ فقره زنای به عنف، سه فقره عمل منافی عفت به عنف، ۲ فقره سرقت مقرون به آزار و ۷ فقره ورود به عنف به منزل شهروندان بوده است.

 

dar

 

وی ادامه داد: پس از دستگیری متهم به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع و جهت حفظ حقوق و تسکین آلام بزه دیدگان، رسیدگی سریع و فوق العاده به پرونده در دستور کار دستگاه قضائی استان کرمان قرار گرفت.

 

معاون دادستان عمومی و انقلابی مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی جرائم ارتکابی محکوم در حوزه شهرستان کرمان بوده است، تصریح کرد: پس از صدور حکم شلاق، حبس و اعدام از سوی دادگاه کیفری یک استان کرمان و قطعیت رای در دیوان عالی کشور، صبح امروز نامبرده در محل زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.

 

این مقام قضائی تاکید کرد: رویکرد دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن و مخل آسایش شهروندان ،تسریع در رسیدگی به اینگونه پرونده ها و اجرای کامل قانون و مجازات محکومین بدون هرگونه اغماض می باشد.

 

انتهای پیام/ایسنا