فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند خبر داد:

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر در زرند/ ۱۱نفر از دواطلبان شوراهای شهرستان زرند استعفا دادند

خنجری فرماندار شهرستان زرند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر زرند به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان زرند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر زرند به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز اندیشیده شده است.

خنجری فرماندار زرند

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، گفت: تا پایان مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در زرند، ۷۱۴ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۵۰ تن زن و ۶۶۴ تن مرد هستند.

 

وی با بیان اینکه از مجموع ۷۱۴ نفر ۸۸ نفر برای شورای اسلامی شهر زرند ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: تا کنون ۱۱ نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند استعفا داده اند که از این تعداد ۸ نفر برای شهر زرند، دو نفر برای شهر خانوک و یک نفر برای شهر ریحانشهر می باشد.

 

خنجری با اشاره به اینکه انتخابات در ۱۵۰ شهر در سطح کشور که شوراهای آن ها ۷ نفره و ۹ نفره هست، به صورت الکترونیکی برگزار می گردد، گفت: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم و زیرساخت‌های این امر مهیا شده است.

 

وی سهولت در برگزاری انتخابات و سالم برگزار شدن آن را از مزیت‌های انتخابات الکترونیکی برشمرد و افزود: تسریع درروند انتخابات و شمارش آراء نیز از دیگر مزیت‌های این شیوه است.

 

فرماندار زرند بابیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه توسط هیئت‌های اجرایی آغازشده است، عنوان کرد: پس از مهلت یک هفته‌ای، هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان از ۲۵ تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری نظر نهایی خود را اعلام می‌کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه نتایج بررسی صلاحیت‌ها دوم اردیبهشت‌ماه به داوطلبان اعلام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبانی که به این نتیجه معترض هستند می‌توانند تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت از نتیجه قطعی اعتراض خود مطلع شوند.

 

انتهای پیام/