فرماندار زرند خبر داد

تأمین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به بیمارستان زرند/ بیمارستان جدید سینای زرند با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است

خنجری فرماندار زرند گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان سینای زرند اختصاص یافته که از این میزان ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

فرماندار زرند گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان سینای زرند اختصاص یافته که از این میزان ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

jalse bimarestan

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” در نشست بررسی روند ساخت و ساز تنها بیمارستان دولتی زرند اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان سینای زرند اختصاص یافته که از این میزان ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

 

فرماندار زرند بیان داشت: با تخصیص این اعتبار روند تکمیل این پروژه بهداشتی و درمانی شتاب بیشتری می‌گیرد و با سرعت بیشتری کار تکمیل و تجهیز آن انجام می‌شود.

 

“حسین امیری” نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان جدید سینای زرند با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است و سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد که به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده بخشی از آن محقق شد.

 

وی تسریع در روند تکمیل ساختمان بیمارستان را بسیار ضروری و با اهمیت دانست  و اظهار کرد: پیگیر تخصیص مابقی اعتبارات هستیم و برای محقق شدن آن رایزنی‌هایی در تهران انجام می‌گیرد.

 

امیری عنوان کرد: این بیمارستان با ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا شامل چهار بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان و نوزادان در قالب هشت اتاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت‌های ویژه از جمله آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و ان‌آی‌سیو طراحی و بخش‌های دیالیز و سی‌تی‌اسکن هم اخیرا اضافه شده است.

 

انتهای پیام/